رفع خطای چاپگر HP e8

این خطا فقط نشان می دهد که مشکلی در مورد حمل اسکنر وجود دارد. پس از شروع حرکت کالسکه ، چاپگر به طور خودکار به خطای نور E8 پاسخ می دهد. ما به کاربران توصیه می کنیم با اتصال به تیم خدمات پشتیبانی تعمیر HP Printer ، HP LaserJet M1132 Printer Error E8 را با دستورالعمل های مناسب رفع کنید. با این وجود دلایل بیشتری وجود دارد که باعث ایجاد این مشکل می شود.

به دلیل نامنظم بودن نرم افزار یا در صورت مشاهده هر گونه خرابی در اتصال موتور اسکنر ، این خطا اتفاق می افتد. همچنین ، مسئله ممکن است در خود موتور باشد که مکانیسم ممکن است بیش از آن دخیل باشد. احتمالاً همه این مشکلات موثرترین راه حل ها را دارند. این خرابی همچنین ممکن است به مشکلات درون قسمتهای مکانیکی دستگاه منجر شود.

مراحل رفع خطای چاپگر HP LaserJet M1132 E8
مرحله 1: اولین و مهمترین مرحله ، قرار دادن پرینتر HP LaserJet Pro M1132 بر روی یک منطقه قوی است که به خوبی روشن و تهویه شده است. اکنون ، یک درایور پیچ ، یک دستمال تمیز و الکل را برای مقابله با این موضوع بردارید

مرحله 2: پوشش اصلی چاپگر خود و همچنین داخلی کوچکتر را باز کنید.

مرحله 3: توسط کارشناسان پشتیبانی HP LaserJet Pro Printer توصیه می شود که اهرم کارتریج جوهر را باز کرده و دسته آن را نگه دارید تا به راحتی آن را بیرون بکشید.

مرحله 4: برای برطرف کردن خطای چاپگر HP کد E8 ، نگاهی به غلطک چاپگر بیندازید تا از نگهدارنده جدا شود.

مرحله 5: غلتک را محکم نگه دارید تا دستمال آغشته به الکل تمیز شود و بگذارید بعدا خشک شود. برای پاک کردن گرد و غبار ، جوهر انباشته شده و همچنین سایر موادی که سطح را پوشش می دهند ، نیاز به یک فرآیند تمیز کردن کامل دارد.

مرحله ششم: اکنون ، غلتک را با دقت به نگهدارنده چاپگر خود بچسبانید که نصب مجدد صحیح یک کلیک مجزا به شما می دهد زیرا این غلطک ها در موقعیت قرار می گیرند.

پست مرتبط: – نحوه رفع خطای چاپگر HP کد 409

مرحله 7: چرخش مناسب چاپگر را به صورت جانبی بپیچید و جک را که در آن در قسمت عقب قرار دارد بررسی کنید؟ اگر چنین است ، این دو مهره را برداشته و آن جک را بیرون بکشید.

مرحله هشتم: غلطک چاپگر سیاه را که فقط در داخل است و سایر قسمت های دیگر نیز پاک کنید. حالا دوباره جک را با کمک آجیل نصب کنید. مجدداً این کارتریجهای جوهر را نصب کنید تا اهرم را به پایین قفل کرده و آن را ایمن نگه دارید.

مرحله 9: پرینتر را با دقت ببندید و آن را روشن کنید. اگر این چراغ چشمک می زند ، پس از آن ، پوشش اسکنر را باز کنید و به دنبال همه دنده های درایو باشید. به کاربران توصیه می شود که روغن را روی چرخ دنده ها قرار داده و سپس اسکنر را ببندید.

مرحله 10: مجدداً چاپگر را روشن کنید

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?