تعمیر تجهیزات فروشگاهی و بانکی

پارتمان تعمیر فیش پرینتر، لیبل پرینتر، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی و ماشین حساب (تجهیزات فروشگاهی و بانکی)

دپارتمان تعمیر و نگهداری تجهیزات فروشگاهی و بانکی درسا پرینتر، در زمینه تعمیرات تخصصی دستگاه های فیش پرینتر، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، صندوق فروشگاهی و ماشین حساب نامی آشنا، معتبر و با سابقه در بین همکاران صنف ماشین های اداری و فروشگاهی می باشد. سرعت پاسخگویی در این حوزه یکی از فاکتورهای مهم حفظ مشتری است. قطع سیستم های فروشگاهی و اختلال در تجهیزات ارائه خدمات به مشتریان در فروشگاه ها لطمات مالی بالایی به همراه خواهد داشت. به همین دلیل ارائه خدمات درسا به این دسته از مشتریان از سرعت بالایی برخوردار است. درسا با هدف ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان سرویس ویژه خدمات و تعمیرات در محل مشتری را نیز راه اندازی نموده است. در این سرویس تعمیرکاران درسا در کوتاهترین زمان ممکن در محل مشتری حاضر شده و خدمات تعمیرات را ارائه می نمایند.

هدف جلب رضایت مشتری است

اعتقاد داریم که مشتری بزرگترین سرمایه ماست و لیست مشتریان ما گواه این مطلب است که حضور ما در این صنعت حضوری دراز مدت و بر حسب اعتماد دو طرف بوده است.
دو عامل اساسی سبب گردیده است که درسا دستگاه های فیش پرینتر، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، صندوق فروشگاهی و ماشین حساب تعمیر شده توسط تعمیرکاران خود را گارانتی کرده و به مشتری تحویل دهد. این دو عامل عبارتند از:

1- استفاده از قطعات اورجینال یا با کیفیت استاندارد مورد تایید تعمیرکاران حرفه ای
2- تعمیر توسط نیروی انسانی متخصص، ماهر و با تجربه

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?