چگونه یک چاپگر را از رایانه مبتنی بر Windows خود حذف کنید

این مقاله به شما کمک می کند تا فرایند حذف یک چاپگر از رایانه مستقر در ویندوز را راهنمایی کنید. پس از حذف محیطی مانند چاپگر خود ، دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. بنابراین اگر هنوز به خدمات چاپ نیاز دارید ، بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای محلی وجود دارند که این خدمات را با هزینه ای ارائه می دهند.

مرحله 1
برای شروع نصب چاپگر خود ، مطمئن شوید که هنوز هم وصل شده است ، به طوری که هنگام راه اندازی رایانه ، آن را تشخیص داد. برای شروع ، حرکت و کلیک بر روی دکمه شروع در گوشه سمت چپ پایین میز کار خود را کلیک کنید. پس از تولید منوی برنامه ، روی Control Panel کلیک کنید. کنترل پنل شما باز خواهد شد ، و باید روی نماد چاپگرها حرکت کنید. هنگامی که پنجره ظاهر می شود ، تمام چاپگرهایی که روی رایانه شما نصب شده اند برای کلیک بر روی آنها وجود دارد. پس از برجسته کردن چاپگر مورد نظر برای حذف ، بر روی دکمه Delete Printer کلیک کنید.

مرحله 2
پنجره جدیدی از شما سؤال می کند آیا مطمئن هستید که می خواهید این چاپگر را حذف کنید؟ اگر مطمئن هستید که دیگر نمی خواهید این کار روی رایانه شما نصب شود ، بله کلیک کنید. یک پنجره جدید برای Wise Install Wizard باز خواهد شد. این به شما می دهد نام چاپگری را که قصد حذف آن را در قسمت میانی پنجره و همچنین گزینه های Repair یا Cancel دارید ، به شما بدهد. اگر فقط در چاپگر خود مشکل دارید ، پیشنهاد می شود حباب کنار Repair را بزنید و از اینجا ادامه دهید. اگر واقعاً مایل به حذف آن هستید ، روی حباب کنار حذف کلیک کنید و سپس بر روی Next ضربه بزنید.

مرحله 3
پنجره به مرحله بعدی روند برای شما منتقل می شود. این پنجره جدید از شما سؤال می کند که آیا می خواهید تمام فایلهای مرتبط با این چاپگر از جمله به روزرسانی های ذخیره شده را حذف کنید. روی بله کلیک کنید ، زیرا بدون نصب پرینتر ، به روزرسانی های چاپگر فقط از فضای کمتری در هارد دیسک شما استفاده می کنند.

مرحله 4
یک پنجره جدید باز خواهد شد که پیشرفت فرمان شما را نشان می دهد. یک نوار پیشرفت در ویستا یا پرونده هایی را مشاهده می کنید که از یک پوشه به پوشه دیگر در XP منتقل می شوند. زمان لازم برای تکمیل فرآیند در قسمت میانی پنجره در زیر نوار پیشرفت نشان داده شده است. بسته به سرعت پردازنده شما ، این کار می تواند 15 ثانیه و حتی 2 دقیقه طول بکشد. پس از اتمام مراحل ، یک پنجره جدید باز می شود که می گوید Uninstall Complete است. سپس می خواهید بر روی دکمه Close در سمت راست پایین این کادر کلیک کنید تا آن را ببندید. هر وقت برنامه ای را از رایانه خود حذف کردید ، توصیه می شود که تغییرات را مجدداً اجرا کنید. رایانه های جدید همیشه یک جعبه بازشو دارند که به محض کامل شدن حذف باز می شوند و به شما در مورد نیاز به راه اندازی مجدد هشدار می دهند. روی Restart Now کلیک کنید.

مرحله 5
اگر رایانه شما یک مدل قدیمی تر است ، ممکن است مجبور شوید سیستم خود را مجدداً راه اندازی کنید. برای انجام این کار ، بر روی دکمه Start خود در گوشه سمت چپ پایین دسک تاپ خود حرکت کرده و کلیک کنید. در ویستا ، بر روی دکمه پاور که در انتهای منوی برنامه شما قرار دارد کلیک کنید و سپس دوباره راه اندازی کنید. با استفاده از XP ، منوی راه اندازی خود را باز کنید و به گزینه های قدرت خود بروید. روی Restart کلیک کنید و رایانه شما شروع به خاموش می کند. پس از شروع مجدد ، تغییراتی که در طی فرآیند حذف نصب مشخص کرده اید به مرحله اجرا در می آید و چاپگر شما اکنون از رایانه شخصی شما خارج می شود.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?