چگونه هد چاپ HP را تعمیر کنیم

هنگام چاپ بخشی از جوهر خشک شده ، چاپ کیفیت مشکلات ایجاد می شود. اگر جوهر خشک شده از روی چاپ خارج نشود ، می توانید جوهر بیشتری بسازید تا زمانی که سر چاپ کاملاً گرفتار شود. Hewlett Packard عملکرد خود تمیز کنندگی را روی چاپگرهای خود نصب کرده است ، اما اگر قلاب به اندازه کافی شدید باشد ، ممکن است نیاز باشد که چاپ چاپی به صورت دستی انجام شود.

خود تمیز کردن
مرحله 1

اطمینان حاصل کنید که چاپگر روشن است. دکمه روشن و خاموش را نگه دارید و همزمان دکمه خاموش را فشار دهید تا سطح مطلوب تمیز کردن را انتخاب کنید.

مرحله 2

برای اولین بار تمیز کردن ، یکبار دکمه لغو را انتخاب کنید. دو بار دکمه لغو و سپس دکمه رزومه را برای سطح تمیز کردن دوم فشار دهید. دکمه لغو سه بار و سپس دکمه رزومه را برای سطح تمیز کردن سوم فشار دهید.

مرحله 3

انگشت خود را از دکمه روشنگر چاپگر جدا کنید. چاپگر فرآیند خود تمیز کردن را انجام می دهد ، سپس یک صفحه پیکربندی را چاپ می کند. صفحه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلات کیفیت چاپ برطرف شده است.

تمیز کردن دستی
مرحله 1

چاپگر را روشن کنید. چند ثانیه صبر کنید تا کالسکه چاپگر شروع به حرکت به مرکز چاپگر کند ، سپس سیم برق را از آن جدا کنید.

مرحله 2

درب دسترسی چاپگر را باز کرده و سرهای چاپ را بردارید.

مرحله 3

نقاط تماس سر چاپ را با یک پارچه میکرو فیبر تمیز کنید ، و مطمئن شوید که هرگونه جوهر را کاملاً از بین ببرید. نازل ها را در قسمت زیر سر چاپ پاک نکنید.

مرحله 4

یک کف پنبه را با آب مقطر مرطوب کنید و بقیه مانده جوهر را از نقاط تماس سر چاپ پاک کنید. نازل ها را در قسمت زیر سر چاپ لمس نکنید. سر چاپ را کنار بگذارید و یک پنبه تمیز تمیز را با آب مقطر خیس کنید.

مرحله 5

نقاط تماس سر چاپ داخل چاپگر را تمیز کنید ، و مطمئن شوید که تمام جوهر را از بین می برید. 15 دقیقه صبر کنید تا مناطق تمیز شده کاملاً خشک شوند. سرهای چاپ را مجدداً نصب کرده و درب دسترسی چاپگر را ببندید. سیم برق را دوباره به دیوار وصل کنید. اگر مشکلات کیفیت چاپ ادامه دارد ، یک سر چاپ جایگزین خریداری کنید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?