چگونه می توان چاپگر آفلاین را به صورت آنلاین آورد

هنگامی که یک چاپگر در یک شبکه “آفلاین” می شود ، مانع از تکمیل کارهای چاپی شما می شود. این می تواند ناامید کننده باشد ، اما رفع آن بسیار ساده است. در اصل ، مشکل این است که کامپیوتر و چاپگر به هم متصل نیستند یا چیزی مانع از برقراری ارتباط می شود. این فقط می تواند یک موضوع از یک کابل سست باشد ، اگر شما در حال چاپ به یک چاپگر در شبکه هستید یا ممکن است این باشد که چاپگر روشن نشده باشد ، اتصال به شبکه است. برای رفع این مشکل ، لازم است که برای اتصال مجدد آنها ، دستورالعملهای اساسی را دنبال کنید.

مرحله 1
اطمینان حاصل کنید که همه کابل ها به درستی وصل شده اند و از چاپگر روشن شده است. اگر این چاپگر شبکه است ، اطمینان حاصل کنید که اتصال شبکه آن به طور ایمن وصل شده است.

مرحله 2
بر روی دکمه “شروع” ویندوز کلیک کنید ، “کنترل پنل” را انتخاب کنید ، “سخت افزار و صدا” را انتخاب کنید و روی “دستگاه ها و چاپگرها” کلیک کنید. یک پنجره جدید همه چاپگرهایی که در حال حاضر روی رایانه شما تنظیم شده اند باز خواهد شد.

مرحله 3
چاپگر مورد نیاز را به صورت آنلاین پیدا کنید. بر روی چاپگری که آفلاین است ، دوبار کلیک کنید. یک پنجره جدید ظاهر خواهد شد. در نوار منو روی “چاپگر” کلیک کنید و به “اتصال” پایین بروید.

مرحله 4
اگر چاپگر هنوز چاپ نمی کند ، هم چاپگر و هم کامپیوتر را خاموش کنید. چاپگر را روشن کنید و بگذارید روش راه اندازی آن طی شود. پس از آماده شدن چاپگر ، رایانه را روشن کنید. این به سیستم عامل ویندوز اجازه می دهد تا پرینتر را تشخیص دهد.

مرحله 5
اگر چاپگر هنوز آنلاین نیست ، چاپگر را از لیست چاپگرهای موجود در Window که در مرحله 2 به آن حرکت کرده اید ، برداشته و سپس چاپگر را مجدداً نصب کنید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?