چگونه می توانم یک کارتریج jam را روی پرینتر HP تعمیر کنم؟

چاپگرهای Hewlett-Packard راه حل های کارآمد برای چاپ را برای شما ارائه می دهند. با توجه به سن و استفاده منظم ، چاپگر شما ممکن است jam کارتریج را تجربه کند. خرید یک چاپگر جدید یا استخدام یک متخصص برای پاک کردن jam ممکن است یک راه حل مقرون به صرفه نباشد. به عنوان یک گزینه جایگزین ، می توانید چاپگر خود را عیب یابی کرده و کارتریج را بدون استفاده از ابزار ، تجهیزات و آموزش های مخصوص ، خودتان را پاک کنید.

مرحله 1
دکمه خاموش را فشار دهید تا پرینتر خاموش شود. یک دقیقه صبر کنید. برای روشن کردن چاپگر دوباره دکمه روشن / خاموش را فشار دهید. گزارش خودآزمایی را چاپ کنید. اگر پیام جم کارتریج روی صفحه باقی مانده است به مرحله بعدی بروید.

مرحله 2
هر کاغذ مسدود شده را از طریق درب دسترسی عقب چاپگر جدا کنید. در صورت عدم وجود کاغذ مسدود ، از این مرحله پرش کنید. دو زبانه رها را در سمت چپ و راست فشار دهید و درب دسترسی عقب را خارج کنید. کاغذ جامد شده و هر قطعه پاره شده را با دقت از روی غلتک جدا کنید. درب دسترسی عقب را تعویض کنید.

مرحله 3
دکمه روشن را فشار دهید تا پرینتر روشن شود. کابل های برق و USB یا اترنت را از قسمت پشت چاپگر جدا کنید. درب دسترسی جلو را بلند کنید تا در جای خود قفل شود. هر کاغذ یا اشیاء خارجی را از مسیر کارتریج جدا کنید.

مرحله 4
کارتریج را به صورت دستی از چپ به راست حرکت دهید. سیم برق را دوباره وصل کنید. اگر روشن نیست به طور خودکار دکمه روشن را فشار دهید تا چاپگر دوباره روشن شود. گزارش خودآزمایی را چاپ کنید. اگر مربا باقی مانده است ، به مرحله بعدی بروید.

مرحله 5
چاپگر را مستقیماً به یک پریز برق وصل کنید. کابل USB یا اترنت را دوباره وصل کنید. سعی کنید مجدداً سند خود را چاپ کنید. اگر سند هنوز چاپ نشده است ، به مرحله بعدی بروید.

مرحله 6
دکمه خاموش را فشار دهید تا پرینتر خاموش شود. سیم برق را از پشت چاپگر جدا کنید. پلاگین را از پریز برق جدا کنید. 30 ثانیه صبر کنید. سیم برق را دوباره به پریز برق وصل کنید. سیم برق را به پشت چاپگر وصل کنید. دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا چاپگر دوباره روشن شود. گزارش خودآزمایی را چاپ کنید. در صورت عدم حل مشکل کارتریج ، با dorsa تماس بگیرید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?