چرا فایلهای PDF من اینقدر طول می کشد تا چاپ شود؟

قالب سند قابل حمل یا PDF ، ایجاد شده توسط Adobe یک استاندارد سند است که در هر سیستم عامل اصلی پشتیبانی می شود. هنگام چاپ فایل های PDF ، کاربران اغلب متوجه می شوند که چاپگرهای آنها تاخیر می بینند ، و گاهاً مکث بین هر صفحه. این به دلیل عوامل مختلفی است که برخی مربوط به فایلهای PDF و برخی مربوط به قابلیت چاپگر است.

تراکم شبکه

در دفاتر متوسط ​​تا بزرگ ، احتقان شبکه می تواند دلیل کندی چاپ PDF باشد. از آنجا که فایلهای PDF نسبتاً بزرگ هستند ، قبل از شروع چاپ ، بسیاری از داده ها باید به حافظه چاپگر منتقل شوند. اگر شبکه اداری شما با توجه به این نوع ترافیک در ذهن شما ساخته نشده باشد ، احتقان شبکه می تواند چاپ PDF را به خزیدن برساند. تقسیم بیشتر شبکه اداری ، با استفاده از روترهای اضافی یا سوئیچ ها برای ایجاد زیر شبکه ها ، می تواند تا حد زیادی از شبکه اصلی دفتر شما بکاهد و سریعتر چاپ PDF را فراهم کند.

حافظه

مشکلات حافظه می تواند یکی از دلایل اصلی کاهش سرعت چاپگر PDF باشد. بسیاری از چاپگرهای اداری خانگی و کوچک از ظرفیت حافظه برای نگهداری بیش از یک صفحه یک سند PDF با کیفیت بالا در یک زمان برخوردار نخواهند بود. این بدان معنی است که چاپگر باید یک صفحه را چاپ کند ، منتظر بماند تا صفحه بعد در حافظه بارگیری شود ، سپس برای هر صفحه پردازش و چاپ شود. در چاپگرهای ارزان تر ، مشکلات حافظه می تواند چاپ PDF را کند کند. متأسفانه ، تنها راه برای کاهش این مسئله خرید یک چاپگر بهتر و احتمالاً گرانتر است.

گرافیک

اگر تاکنون یک سند PDF را با تصاویر ایجاد کرده اید ، و آنرا بدون نسخه رندر کرده اید ، متوجه خواهید شد که اندازه پرونده به شدت متفاوت است. فایلهای PDF از تصاویر در قالب با کیفیت بالا استفاده می کنند تا امکان ارائه دقیق در تعدادی از سیستم عامل ها فراهم شود. متأسفانه ، این بدان معنی است که فایلهای PDF با گرافیک های بزرگ ، اندازه فایل های بزرگ نیز دارند. هنگام بارگذاری یک فایل PDF در حافظه پرینتر ، این امر می تواند به دلیل بزرگی میزان چاپ در سند ، باعث کند شدن شود. حذف گرافیک به طور کلی می تواند به افزایش سرعت چاپ کمک کند.

کیفیت

مشابه مسئله گرافیک ، کیفیت فایل PDF می تواند به کند شدن چاپ منجر شود. کیفیت بالاتر همیشه به معنی بزرگتر اندازه پرونده خواهد بود ، و این باعث می شود که بافر حافظه چاپگر ، جایی که چاپگر پرونده های ورودی برای چاپ را ذخیره می کند ، کامل شود و سرعت چاپ را کند کند. در اصل ، فایلهای PDF به صورت تصاویر با کیفیت بالا چاپ می کنند. از آنجا که بیشتر اسناد به کیفیت بالایی احتیاج ندارند ، سعی کنید با کاهش تنظیمات کیفیت در طول ایجاد ، اندازه پرونده PDF را کاهش دهید. علاوه بر این ، می توانید کیفیت مورد نظر را در تنظیمات چاپگر پیشرفته کاهش دهید. 300 DPI معمولاً برای سرعت بخشیدن به بیشتر کارهای چاپ کافی است.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?