چاپگر HP من با کارتریج های جدید چاپ نمی کند

چاپگرهای جوهر افشان HP برای چاپ اسناد از یک کامپیوتر به تعدادی کارتریج جوهر تکیه می کنند. طراحی این کارتریج ها به شما امکان می دهد تا به راحتی آنها را در چاپگر قرار دهید. با این حال ، می توانید مواردی پیدا کنید که یک پرینتر HP هنگام نصب کارتریج های جوهر با نام تجاری جدید ، چاپ نکند ، حتی اگر در کارتریج های جوهر هیچ مشکلی نداشته باشد. با استفاده از چندین روش عیب یابی می توانید مشکل را اصلاح کنید.

مرحله 1
با فشار دادن روی درب چاپگر ، چاپگر HP خود را باز کنید. کارتریج های جوهر چاپگر را که در یک خلیج خاکستری در وسط چاپگر قرار دارد ، پیدا کنید. با کشیدن روی برگه مشکی که آنها را ایمن می کند و به آرامی به سمت شما از چاپگر می کشید ، کارتریج های جوهر را از خلیج های آنها جدا کنید. هر نوار بسته بندی صورتی را که در مخاطبین کارتریج چاپگر پیدا می کنید ، بردارید. اگر این نوار را روشن کنید ، کارتریج ها را از تماس مناسب با چاپگر باز می دارد. کارتریج های جوهر را دوباره درون چاپگر قرار دهید و سند خود را مجددا چاپ کنید.

مرحله 2
یک نسخه به روزرسانی نرم افزاری را برای مدل چاپگر خاص خود از HP دریافت کنید که مشکلی را در مورد چاپگرهای HP که کارتریج های جدید را بی فایده است تصحیح می کند و باعث می شود چاپگر شما از کار بیفتد (به منابع مراجعه کنید). شماره جعبه چاپگر خود را در کادر “یافتن محصول خود برای بدست آوردن پشتیبانی” وارد کنید. بر روی سیستم عامل رایانه خود کلیک کنید و پچ نرم افزار مناسب را روی دسک تاپ خود بارگیری کنید. برای شروع نصب درایور ، بر روی فایل بارگیری شده دوبار کلیک کنید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و با اتمام نصب ، رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. یک سند آزمایش چاپ کنید.

مرحله 3
چاپگر HP خود را خاموش کنید و کارتریج های جوهر چاپگر را از روی چاپگر جدا کنید تا آنها را تمیز کنید. در طی مراحل نصب کارتریج های جوهر جدید ، خاک و گرد و غبار می توانند در تماس با فلز کارتریج قرار بگیرند و باعث عدم کارکرد کارتریج شوند. کارتریج ها را روی یک حوله کاغذ تمیز قرار دهید تا از نشت جوهر جلوگیری شود. مقدار کمی آب مقطر را روی یک توپ پنبه بریزید تا آن را سفت و محکم کنید. مخاطبین کارتریج های جوهر را با توپ پنبه مرطوب به آرامی پاک کنید. اجازه دهید کارتریج ها خشک شوند ، کارتریج ها را دوباره داخل چاپگر قرار دهید و دستگاه را دوباره روشن کنید. برای اطمینان از عملکرد صحیح چاپگر ، یک سند آزمایش چاپ کنید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?