نحوه ذخیره Primavera به عنوان یک فایل PDF

Primavera یک برنامه مدیریت برنامه است که بطور گسترده استفاده می شود و توسط Oracle ساخته شده است. این امکان را به کاربران می دهد تا زمان و هزینه های مربوط به طیف وسیعی از منابع مرتبط با پروژه ، از جمله نیروی کار ، مواد و تجهیزات را ردیابی کنند. به طور پیش فرض ، Primavera به شما امکان نمی دهد نمودارها یا گزارش ها را در قالب PDF ذخیره کنید. برای این کار ، باید درایور چاپگر PDF را بارگیری و نصب کنید ، سپس با استفاده از عملکرد چاپ برنامه ، سند خود را به صورت PDF ذخیره کنید. چندین درایور آزادانه در دسترس می توانند این کار را انجام دهند.

مرحله 1
مرورگر وب را باز کنید و برای CutePDF Writer ، doPDF یا PDF995 به وب سایت وارد شوید (به منابع مراجعه کنید). هر سه بسته شامل درایور پرینتر PDF هستند و بدون هیچ هزینه ای در دسترس هستند.

مرحله 2
روی پیوند “بارگیری” یا “بارگیری رایگان” کلیک کنید و در صورت درخواست ، برنامه برنامه را در رایانه خود ذخیره کنید. به دنبال لینک بارگیری “درایور چاپگر” در وب سایت PDF995 باشید.

مرحله 3
هر برنامه باز را ببندید.

مرحله 4
پرونده نصب را که در مرحله 2 بارگیری کرده اید راه اندازی کنید تا درایور چاپگر PDF انتخاب شده را روی رایانه خود نصب کنید.

مرحله 5
سندی را که می خواهید در Primavera چاپ کنید باز کنید.

مرحله 6
روی نماد “چاپ” در نزدیکی صفحه کلیک کنید ، یا در نوار بالای فهرست “پرونده” را کلیک کنید و “چاپ” را انتخاب کنید.

مرحله 7
نام درایور چاپگر PDF را که در مرحله 4 نصب کرده اید (به عنوان مثال “CutePDF Writer”) از لیست چاپگرهای موجود انتخاب کنید و روی “OK” کلیک کنید.

مرحله 8
یک نام پرونده به PDF بدهید ، یک مکان ذخیره را انتخاب کنید و در پنجره نتیجه بر روی “ذخیره” کلیک کنید. سند شما طی چند ثانیه با فرمت PDF ذخیره می شود.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?