نحوه تبدیل یک چاپگر غیر Bluetooth به چاپگر بلوتوث

اگر تاکنون به ارسال پرونده ای از تلفن همراه یا رایانه دیگر به چاپگر غیر بلوتوث احتیاج داشته باشید ، احتمالاً از عدم توانایی چاپ فایل های خود احساس ناامیدی می کنید. اتصال دستگاه بلوتوث به چاپگر غیر بلوتوث امکان پذیر است و هزینه ارسال پرونده های خود را به UPS یا فروشگاه FedEx محلی شما برای شما ذخیره می کند. از آنجا که فناوری بلوتوث به سادگی داده ها را از یک دستگاه با بلوتوث به دستگاه دیگر ، معمولاً در فاصله 12 تا 15 پا ارسال می کند ، پرونده های شما بدون مشکل و هزینه زیادی می توانند به صورت بی سیم چاپ شوند.

مرحله 1

درگاه USB (Universal Serial Bus) را روی چاپگر قرار دهید.

مرحله 2

نرم افزار بلوتوثی که با آداپتور بلوتوث همراه شماست ، روی رایانه خود نصب کنید این نرم افزار به رایانه و چاپگر شما امکان می دهد آداپتور بلوتوثی را که به چاپگر خود وصل کرده اید ، تشخیص دهند. اتصال بلوتوث جدید چاپگر را روشن کنید. این کار را می توان با کلیک کردن روی نماد چاپگر در منوی چاپگر رایانه و انتخاب منوی “Properties” یا با رفتن به منوی “Control Panel” روی رایانه خود و انتخاب آیکون مربوطه Bluetooth.

مرحله 3

اتصال بلوتوث را در هر دستگاه بلوتوث دیگری روشن کنید تا به شما امکان دهد عملکرد بلوتوث چاپگر را بررسی کنید. هر تلفن همراه با قابلیت بلوتوث باید هنگام روشن بودن هر دو دستگاه قادر به یافتن نام چاپگر شما به عنوان دستگاه بلوتوث جدید باشد.

مرحله 4

پرونده ای را که می خواهید در دستگاه دوم خود ، یعنی تلفن همراه یا رایانه چاپ کنید ، انتخاب کنید. بر روی نماد “دستگاه جفت” در دستگاه دوم خود کلیک کنید تا این دستگاه دوم بتواند روی چاپگر جفت شود و با توجه به امکان ارسال فایل ها برای چاپ به چاپگر خود را داشته باشید. پرونده ها را برای چاپ به چاپگر بفرستید یا روی “چاپ پرونده ها” کلیک کنید. با این کار پرونده ها به چاپگر ارسال می شود و چاپگر به طور خودکار چاپ فایل ها را آغاز می کند.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?