نحوه بروزرسانی درایورهای آداپتور شبکه

آداپتور شبکه یک کارت یا پورت داخلی در مادربرد رایانه شما است که به شما امکان می دهد کامپیوتر خود را با یک کابل شبکه به یک شبکه وصل کنید. مانند سایر دستگاه های سخت افزاری رایانه شما ، ممکن است آداپتور شبکه برای عملکرد بهتر به شما نیاز دارد که درایورهای به روز شده را نصب کنید. می توانید این درایورها را از وب سایت سازنده آداپتور شبکه بارگیری کنید. بسته به قالب درایور ، ممکن است شما بتوانید آپدیت را بطور خودکار نصب کنید یا ممکن است لازم باشد از طریق مدیر دستگاه رایانه خود بروزرسانی کنید.

مرحله 1
بر روی دکمه “شروع” از دسک تاپ رایانه خود کلیک کنید.

مرحله 2
بر روی “رایانه” راست کلیک کرده و “Properties” را از فهرست انتخاب کنید.

مرحله 3
اگر از ویندوز XP استفاده می کنید ، زبانه “سخت افزار” را باز کنید و روی “مدیر دستگاه” کلیک کنید. Windows Vista و 7 کاربر می توانند از منوی صفحه سمت چپ “مدیر دستگاه” را کلیک کنند.

مرحله 4
روی پیکان کنار “آداپتورهای شبکه” کلیک کنید. اطلاعات دستگاه شما ، مانند شماره مدل و ساخت ، در زیر ورودی ظاهر می شود. برای بارگیری درایورهای مناسب به این اطلاعات نیاز دارید.

مرحله 5
به وب سایت سازنده آداپتور شبکه خود بروید و درایور دستگاهتان را بارگیری کنید. معمولاً می توانید بارگیری درایورها را در بخش پشتیبانی یا درایور پیدا کنید. برای دانلود درایور صحیح از اطلاعاتی که از مدیر دستگاه ضبط کرده اید استفاده کنید.

مرحله 6
پرونده درایور را که بارگیری کرده اید روی رایانه خود پیدا کنید. اگر پرونده برنامه “.exe” است ، روی پرونده دو بار کلیک کنید تا یک جادوگر نصب را راه اندازی کنید. اگر درایورها به عنوان یک فایل غیرقابل اجرا بارگیری شده اند ، درایورها را با استفاده از مدیریت دستگاه نصب کنید.

مرحله 7
روی نام دستگاه آداپتور شبکه خود در مدیریت دستگاه کلیک کنید. با اطلاعات مربوط به آداپتور خود ، یک پنجره جدید باز خواهید کرد.

مرحله 8
به برگه “Driver” بروید و “راه انداز بروزرسانی” را برای راه اندازی جادوگر نصب درایور انتخاب کنید.

مرحله 9
اگر Windows XP دارید گزینه “نصب از یک لیست یا یک مکان خاص” را انتخاب کنید. ویندوز ویستا و 7 کاربر باید “مرور رایانه من برای نرم افزار درایور” را انتخاب کنند.

مرحله 10
در صورت داشتن Windows XP بر روی “جستجوی بهترین درایور در این مکانها” کلیک کنید ، سپس کادر کنار “شامل این مکان در جستجو” را علامت بزنید.

مرحله 11
درایور را مرور کرده و بر روی فایل دو بار کلیک کنید تا بارگذاری شود.

مرحله 12
بر روی “بعدی” کلیک کنید تا جادوگر نصب بتواند درایور آداپتور شبکه خود را به روز کند.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?