نحوه انتخاب کاغذ مناسب چاپگر

اگر شما اتفاق می افتد که شخصی با علاقه به مطالعه نوسانات کوانتومی یا کتابهای آگاهی از جریان هوشیار یا جیمز جویس ، دلگیر شده اید ، توجه خود را به یک سرگرمی چالش برانگیز نشان دهید. اگر این سرگرمی ها به اندازه کافی جذاب نیستند ، در اینجا یک تیزر مغز ماهر برای شما وجود دارد! دست خود را در انتخاب PAPER مناسب برای چاپگر خود امتحان کنید. مهم نیست که این یک جوهر افشان خوب باشد یا یک لیزر تند و تیز ، لیزر بزودی به زودی انجام می شود. هرچه به نظر می رسد بی پروا ، بین انتخاب برچسب های مختلف کاغذ چاپگر مانند براق ، پارچه پنبه ای ، قابل تورم و کاغذ عکس بدون هیچ امری دچار تعجب خواهید شد!

و اگر در آن صفحه نمایش های تلویزیونی HD سرسبز دیده باشید و به فکر تکرار همان نتایج در خانه نباشید ، تجمع نمی کند. به نظر می رسد اگر چاپگر خود را با کاغذ مناسب تغذیه نکنید ، می تواند یک تلاش هولناک باشد. هر نام تجاری چاپگر آسیاب ادعا می کند که مناسب چاپگر شماست – بنابراین چگونه می توانید به “انتخاب شده” نزدیک شوید؟ در اینجا نوع پایین کاغذ در انتخاب نوع مناسب کاغذ چاپگر برای پاسخگویی به نیازهای روزانه شما وجود دارد. اینجا می رویم

 شماره 1 نام تجاری

قانون شماره 1- “همیشه با جوهرها و کاغذهایی که توسط سازنده چاپگر شما توصیه شده است برای به دست آوردن بهترین کیفیت تصویر بچسبانید.” جوهر که ممکن است خیلی زیاد در کاغذ پخش شود باعث اختلافاتی مانند وضوح چاپ پایین تر و رنگ های نادرست می شود. احتمالاً چاپها نیز سریعتر محو می شوند!

 شماره 2 روشنایی

کاغذ با روشنایی بالاتر ، سفیدی یا قابلیت بازتاب آن را تعریف می کند. علاوه بر این ، روشنایی بالاتر با تضاد بهتر بین جوهر و کاغذ ارتباط دارد. کمبود روشنایی روی کاغذ می تواند باعث شود رنگهای تیره به اندازه ظاهرشان عمق نباشد و رنگهای سفید کمرنگ به نظر برسند. بنابراین ، شما همیشه باید کاغذهایی را بخرید که در شاخص روشنایی بین 1 تا 100 امتیاز داشته باشند که 100 درخشان ترین آنهاست.

شماره 3 نیاز دارد

همه افراد از چاپگرهای مختلف از چاپگرهای روزمره عکس گرفته تا تصاویر هنری نصب شده بر روی دیوار یک گالری هنری ، لوازم مختلفی را به دست می آورند. اگر نمی خواهید کاغذ مخصوص استفاده حرفه ای باشد ، این زمانی است که می توانید هر کاغذ عکس را از قفسه بیرون بیاورید ، حتی اگر به اسم نام تجاری چاپگر که روی آن نوشته شده است ، در بسته نرم افزاری قرار نگیرید. اگر بخاطر داشته باشید ، چاپها ممکن است کمی پررنگ به نظر برسند و رنگها از علامت و نادرست به نظر برسند ، اما حداقل شما مبلغی ضخیم از آن پرداخت نمی کنید. جالب اینجاست که ارزانترین مقالات صرفاً برای چاپ روزمره ، کاغذهای چاپگر جوهر افشان هستند!

شماره 4 بدون تعویض

در اینجا بینش دیگری در مورد خرید نوع مناسب کاغذ چاپگر وجود دارد – از تعویض کاغذ بین لیزرها و همتایان جوهر افشان آنها خودداری کنید. نتیجه نهایی: – چاپگرهای لیزری و جوهر افشان از فن آوری های چاپ متضاد استفاده می کنند و مقالات طراحی شده برای مقاصد خاص ، در مواقعی که به صورت متقابل بین یکدیگر استفاده می شوند ، به خوبی نمی نشیند.

به طور معمول ، کاغذ پرینتر لیزری صاف و سخت است و سطح آن به صورت ذاتی طراحی شده است تا درجه حرارت بالا را کنترل کند که برای اتصال یک تونر برای خنک تر کردن واضح تر و واضح تر از آن استفاده می شود. از طرف دیگر ، یک کاغذ چاپگر Inkjet با موادی پوشانده شده است که به جذب جوهر کمک می کند تا به حداقل رساندن لکه ها و رنگ به نظر برسد. بنابراین ، یک کاغذ لیزر مورد استفاده در چاپگر جوهر افشان جوهر را به خوبی جذب نمی کند و باعث ایجاد اسمیر می شود. به همین ترتیب ، استفاده از کاغذ جوهر افشان در یک پرینتر لیزری به کیفیت چاپ ضعیف و همچنین صدمه به چاپگر منجر می شود.

شماره 5 محیط

کاغذ بازیافتی این روزها یک خز است. هر وقت برای رفع نیازهای روزمره چاپ کاغذ امیدوار هستید ، همیشه خرید کاغذ بازیافت شده را ترجیح دهید. شما فقط پس انداز چنین تصمیم عاقلانه صرفه جویی در هزینه و محافظت از محیط زیست! همچنین تنظیمات درایورهای چاپگر را برای جلوگیری از هدر رفتن غیرضروری کاغذ و جوهر یا تونر تنظیم کنید. در نظر داشته باشید که صرفه جویی در کاغذ معادل صرفه جویی در هزینه است ، بنابراین نه تنها از نظر پولی برای شما امکان پذیر است بلکه از منظر بزرگتری نیز ساخته شده است – بلکه از نظر محیط زیست نیز دوستانه است!

حتماً این نکته را بدست آورده اید که خرید کاغذ چاپگر آنقدرها که به نظر می رسد کار آزمایشی نیست. نکته قابل توجه استفاده از کاغذهایی است که متناسب با چاپگر و مکانیزم چاپ آن است. برای دستیابی به این مشکل محدود کننده – می توانید کاغذ چاپگر را بصورت آنلاین خریداری کنید و از مجموعه وسیعی از مارک ها مانند Brother، Hp، Panasonic، Bilt و غیره انتخاب کنید تا چند مورد از آنها نام ببرید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?