نحوه اضافه کردن چاپگر اپسون به رایانه

اپسون یکی از مارک های برتر چاپگرهای مسکونی و تجاری است. گرچه مدل ها و سبک های مختلفی ارائه می شوند ، هر یک به یک روش به رایانه متصل می شوند. تمام چاپگرهای تولید اپسون دارای یک کانکتور USB هستند و امکان اتصال آنها به یک دسک تاپ یا یک رایانه لپ تاپ امکان پذیر است. تمام نرم افزارهای مورد نیاز برای نصب پرینتر در CD راه اندازی که همراه با چاپگر است درج شده است.

گام1
کابل USB چاپگر را به یک درگاه رایگان روی رایانه وصل کنید. این درگاه های USB معمولاً در قسمت جلویی و پشت رایانه های رومیزی قرار دارند و در طرفین یا پشت لپ تاپ نیز می توان یافت. اگر قبلاً انجام نشده است ، منبع تغذیه چاپگر را به یک پریز برق دیواری وصل کنید و اطمینان حاصل کنید که آن به قسمت پشت چاپگر وصل شده است.

گام2
CD نصب نرم افزار را در درایو CD رایانه قرار دهید. پس از لحظه ای ، راهنمای نصب ظاهر می شود. دستورالعمل ها را دنبال کنید و به سؤالی که روی صفحه نمایش داده می شود پاسخ دهید. پس از چند دقیقه کپی کردن فایل ها ، جادوگر نصب به پایان می رسد و به شما هشدار می دهد که مراحل نصب کامل است.

گام3
با کلیک روی “شروع” ، “چاپگرها و نمابرها” ، چاپگر را بدرستی نصب کنید. چاپگر باید در لیست نشان داده شود. برای چاپ ، به سادگی روی “پرونده” و سپس “چاپ” کلیک کنید یا Ctrl + P را از هر برنامه پردازش کلمه یا مرورگر وب فشار دهید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?