راهنمای خرید چاپگر

این که آیا شما یک شرکت نوپا ، SME ، یک شرکت بزرگتر هستید یا از خانه کار می کنید ، مهم است که چاپگر مناسب را انتخاب کنید تا متناسب با نیاز چاپ شما باشد. قبل از اینکه به خرید یک چاپگر بروید لازم است که به این فکر کنید که بهترین نوع چاپگر برای شما مناسب است ، حتما چندین ویژگی را در نظر بگیرید که ممکن است برای مجموعه نیازهای شما مفید باشد. شما می توانید طیف گسترده ای از چاپگرها را در بازار با ویژگی های منحصر به فرد خود پیدا کنید که برای برنامه های خاص کاربرد دارد. قبل از خرید با این راهنمای خرید پرینتر مفید بیشتر بیاموزید.

انواع مختلف چاپگر

در ساخت و ساز صنعت ، ما طیف گسترده ای از پرینترهای جوهر افشان و لیزر شامل چاپگرهای چند منظوره ، با فرمت گسترده ، دوبلکس ، فتوکپی از برندهایی از جمله برادر ، کانن ، اپسون ، HP ، Kyocera و Konica Minolta را ارائه می دهیم.

چاپگرهای لیزری

چاپگرهای لیزری مناسب فضای کاری منزل و دفتر کوچک هستند. در دسترس است که در هر دو مدل یک رنگ و رنگی ، تصمیم گیری کاملی باشد اگر تمام آنچه را که می خواهید یک ماشین چاپی مولد باشید.

چاپگرهای جوهر افشان

چاپگرهای جوهر افشان به طور عمده برای چاپ تصاویر رنگی بر روی رسانه های چاپی در نظر گرفته شده اند. چاپگرهای جوهر افشان از طیف وسیعی از گزینه های پرینترهای فضای کاری اصلی در خانه تا چاپگرهای مخصوص به عکس مخصوص استفاده می کردند.

چاپگرهای با فرمت گسترده

چاپگرهای با فرمت گسترده برای چاپ کارهای بزرگتر مانند اعلامیه ها مناسب هستند. آنها می توانند بر روی مجموعه ای از اندازه صفحه از A3 و بالاتر چاپ کنند و برای فضای کاری منزل و سازمان های کوچک و متوسط مناسب هستند.

چاپگرهای مخزن جوهر

چاپگرهای مخزن جوهر به جای کارتریجهای جوهر معمولی از مخازن جوهر خارج استفاده می کنند. شما می توانید تعداد زیادی از صفحات را قبل از انتظار جوهر جوهر چاپ کنید. نه همه کارتریج های پر تحرک به طور معمول ، که صرفه جویی در هزینه و آسان تر است.

فتوکپی

فتوکپی ها گزینه مناسبی برای هرکسی هستند که به دنبال ساختن فتوکپی در دفاتر هستند. این دستگاه ها چند منظوره هستند و طیف گسترده ای از گزینه ها مانند چاپ ، اسکن و کپی را ارائه می دهند.

نکاتی برای خرید چاپگر آنلاین

رویکرد ایده آل برای انتخاب بهترین چاپگر آنلاین ، شناختن ویژگی های مختلفی است که می تواند به شما در تحقق مجموعه نیازهای شما کمک کند. امروز ، با نوآوری مداوم می توانید برخی از ویژگی های استثنایی را در یک چاپگر بیابید که دانستن جدیدترین فن آوری یا ویژگی های ادغام شده در چاپگر مهم است. در اینجا برخی از ویژگی های برجسته وجود دارد که می تواند به شما در مرتب کردن جستجوی شما کمک کند.

Wi-Fi: چاپ Wi-Fi در صورتی که بخواهید چاپگر خود را بین رایانه های مختلف به اشتراک بگذارید ، از مؤلفه های مفید است. از بعضی جهات ، مانند چاپ USB سیمی است زیرا شما را مجبور می کند درایورهای پرینتر مناسب را در رایانه شخصی خود معرفی کنید قبل از اینکه بتوانید روی آن چاپ کنید
دست زدن به کاغذ: به طور معمول ، هر دو چاپگر جوهر افشان و لیزر بر روی کاغذ با اندازه و قانونی چاپ می شوند و دارای صفحه و اطلاعاتی هستند که دارای عملکردی هستند که حداقل 100 برگ کاغذ را در خود جای نمی دهد. چاپگرهایی که دارای صفحه کاغذ مختلف هستند ، می توانند صفحات قابل توجهی بیشتری حفظ کنند.
Duplexing: چاپ دوبلکس با توجه به ظرفیت چاپ در هر دو طرف یک صفحه ، هم دوره ای است و هم کاغذ. چاپگرهایی که چاپ دوتایی دارند به طور مرتب از یک فیدر گزارشگر برنامه ریزی شده سوئیچینگ استفاده می کنند ، که بعد از آن صفحات دو طرفه را چاپ می کند بدون اینکه کاغذ را برگردانید و آنرا دوباره به دستگاه تبدیل کنید.
سرعت چاپگر: هنگام جستجوی چاپگر ، ممکن است چند اصطلاح را مشاهده کنید که سرعت عملکرد را نشان می دهد. PPM (صفحات هر لحظه) ، در بعضی موارد به CPM (هر لحظه تکرار می شود) و IPM (هر لحظه تکرار می شود) اشاره می کند (تصاویر هر لحظه تصمیم می گیرد که هر لحظه چه تعداد صفحه و تصویر را چاپ می کند).
مواد مصرفی و پر کردن مجدد: هر دو چاپگر جوهر افشان و لیزر نیاز به پر کردن مجدد کارتریج های جوهر و تونر به طور جداگانه دارند. برخی از پرینترهای لیزری نیز از یک کارتریج درام استفاده می کنند که در مواقعی بیشتر از کارتریج های تونر باید کمتر از آن کاشت شود.
چرا چاپگرها را به صورت آنلاین در dorsaprinter.com خریداری کنیم؟

تعداد کمی از آنها وجود دارد که می تواند به یک مشتری مشتری قوی و همچنین تعداد مارک های درجه یک که در dorsaprinter.com وجود دارد ، افتخار کند. صنعت سازی یکی از وب سایت های پیشرو تجارت الکترونیکی B2B کشور است و قیمت های منحصر به فردی را در مارک های برتر مانند HP ، KYOCERA ، CANON ، BROTHER ، EPSON و غیره ارائه می دهد و طیف گسترده ای از چاپگرهای موجود در صنعت را بررسی کنید. جستجوی خود را بر اساس پارامترهای خاص فیلتر کنید و گزینه های مارک زیادی را برای انتخاب انتخاب خواهید کرد. برای هرگونه نیاز به تجهیزات اداری که شامل تجهیزات صوتی تصویری ، تجهیزات اولیه ، صحافی و لمینیت ، تابلوها ، گچ ، کامپیوتر و لوازم جانبی ، لوازم جانبی و سازمان میز ، فایلها و پوشه ها ، هدایا و هدایای شرکتی ، کارتریج جوهر و تونر ، کارتریج های جوهر افشان ، تونر و روبان ، برچسب و سازندگان برچسب ، پستی ، حمل و نقل و پاکت نامه و غیره؛ شما خوشحال می شوید بدانید که dorsaprinter.com طیف گسترده ای از چاپگرها را بهمراه دارد. آیا چاپگر لیزری ، پرینتر Inkjet ، دستگاههای دیجیتال فتوکپی ، چاپگر لیزری Enterprise ، چند منظوره ، پرینتر چند منظوره Inkjet ، چاپگر لیزری رنگی ، چاپگر چند منظوره Ink Efficient ، Inkjet Printer ، Laserjet Pro ، MFP Printer ، MFD Mono Printer Laser یا سایر مواردی که می توانید از بهترین گزینه ها استفاده کنید قیمت آنلاین خرید شما

ساخت و ساز صنعت آخرین طیف چاپگرهای مارک دار را ارائه می دهد که دارای گارانتی برند واقعی هستند. شما می توانید بدون هیچ زحمتی تجربه خرید آنلاین که شامل تخفیف های منحصر به فرد در مارک های برتر ، نرخ تخفیف ویژه در سفارشات فله و حمل و نقل رایگان مستقیم در آستان شما باشد به سفارش خرید بالاتر از Rs ، 1000 انتظار داشته باشید. برای انجام پرداخت ، می توانید هرکدام از حالتهای مناسب را در بین کانالهای آنلاین ، یعنی خالص بانکی و کارتهای اعتباری / بدهی انتخاب کنید ، یا می توانید Cash On Delivery و هر یک از برنامه های EMI موجود را انتخاب کنید. در صورت وجود هرگونه سوال یا شک می توانید از طریق شماره 88348376 به ما مراجعه کنید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?