تونر چگونه کار می کند

تونر و درام
هنگامی که یک پرینتر لیزری کار چاپ را شروع می کند ، اولین کاری که انجام می دهد اعمال یک بار الکتریکی مثبت بر روی واحد درام است. پس از آن ، سیستم لیزر با بار منفی ، تصویر صفحه را بر روی درام می نویسد ، و یک “منفی مجازی” از تصویر ایجاد می کند.

تونر
واحد درام می چرخد ​​و همانطور که تصویر روی آن نوشته شده است ، تونر را جمع می کند ، معادل چاپگر لیزری جوهر. تونر بار مثبت دارد و بنابراین به تصویری که لیزر ترسیم کرده است می چسبد. مقاله بر روی درام فشار می یابد ، و تصویر تونر را دریافت می کند.

فیوزر
وقتی کاغذ برای اولین بار تونر را جمع می کند ، تصویر تنظیم نمی شود. تونر یک ماده خشک و گرد و غبار است ، و این بار الکتریکی نمی تواند آن را به شدت روی کاغذ نگه دارد. برای اینکه دائمی تصویر شود ، کاغذ از طریق فیوزر ، که آن را گرم می کند ، عبور می کند و تونر را روی صفحه ذوب می کند. کاغذ از چاپگر خارج می شود ، و شما چاپ خود را دارید.

پرینتر لیزری با تونر چگونه کار می کند؟
تصویر زیر نحوه کار یک پرینتر لیزری را در رابطه با کارتریج تونر شما نشان می دهد. بعد از ارسال سندی برای چاپ – کاغذ از طریق چاپگر عبور می کند ، از واحد درام ، تونر و فیوزر عبور می کند و به عنوان یک صفحه چاپ شده از متن یا گرافیک پایان می یابد.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?