اسکنر بارکد: چگونه کار می کنند؟

به عنوان مصرف کننده ، بارکد و اسکنر بارکد را می بینیم که همیشه مورد استفاده قرار می گیرد: خرید از هر فروشگاه خرده فروشی ، اجاره ماشین ، شرکت در رویدادهای مهم ، پرواز و حتی مراجعه به پزشک. آنها در برنامه های رسانه های اجتماعی و ویترین فروشگاه ها هستند. بارکدها بیشتر از خطوط و فضاهای موجود در محصولات منفرد است: سیستم های اسکن بارکد به مشاغل کمک می کند تا اطلاعات شگفت انگیزی را ردیابی کنند که به نوبه خود باعث افزایش بهره وری و کارایی می شود. با درک نحوه کار کردن بارکدها و با دانستن نحوه استفاده ماثر از آنها در همکاری با یک اسکنر بارکد با کیفیت ، فرایندهای کسب و کار خود را بهبود خواهید بخشید.

بارکد
از بارکد برای رمزگذاری اطلاعات در یک الگوی تصویری قابل خواندن توسط ماشین استفاده می شود. بارکد به دلایل مختلفی از جمله ردیابی محصولات ، قیمت ها و سطح سهام برای ضبط متمرکز در سیستم نرم افزار رایانه مورد استفاده قرار می گیرد. در ژوئن سال 1974 ، اولین بارکد روی بسته ای از آدامس های شرکت Wrigley ظاهر شد. امروزه بارکد را می توان تقریباً در هر مورد برای خرید در داخل فروشگاه و همچنین موجودی موجود در انتظار حمل بار یافت. مشاغل عظیم وال مارت و آمازون از بارکد و اسکنر استفاده می کنند. همینطور مشاغل شهرهای کوچک و خانگی که باید ردیابی کنند که سفارشات تجارت الکترونیکی خود را از کجا ارسال می کنند. [Tweet “در ژوئن سال 1974 ، اولین بارکد روی بسته ای از آدامس های شرکت وریگلی ظاهر شد.”] دو نوع بارکد وجود دارد – خطی و 2 بعدی. از نظر دیداری ، UPC (کد جهانی محصول) ، بارکدی خطی است که از دو قسمت تشکیل شده است: بارکد و شماره 12 رقمی UPC. شش شماره اول بارکد شماره شناسایی سازنده است. پنج رقم بعدی نشان دهنده تعداد مورد است. آخرین شماره یک رقم چک نامیده می شود که به اسکنر امکان می دهد تشخیص دهد که آیا بارکد به درستی اسکن شده است یا خیر. بارکد خطی معمولاً هر نوع اطلاعات متنی را در خود نگه می دارد. در مقابل ، یک بارکد دو بعدی پیچیده تر است و می تواند اطلاعات بیشتری را در کد شامل قیمت ، مقدار ، آدرس وب یا تصویر باشد. یک اسکنر بارکد خطی نمی تواند بارکد 2 بعدی را بخواند. نیاز به استفاده از اسکنر تصویر برای خواندن اطلاعات جاسازی شده در یک بارکد 2 بعدی. کدهای محبوب QR یک بارکد 2 بعدی هستند که می توانند اطلاعات زیادی را در مقایسه با بارکد 1 بعدی ذخیره کنند. Wasp’s “به هر حال بارکد چیست” را بررسی کنید ویدیو برای یادگیری اصول بارکد در کمتر از یک دقیقه.

اسکنر بارکد
اسکنر بارکد معمولاً از سه قسمت مختلف شامل سیستم روشنایی ، سنسور و رسیور تشکیل شده است. به طور کلی ، یک اسکنر بارکد با روشن کردن کد با نور قرمز ، عناصر سیاه و سفید بارکد را “اسکن” می کند ، سپس به متن مطابق تبدیل می شود. به طور دقیق تر ، سنسور موجود در اسکنر بارکد ، نور منعکس شده از سیستم روشنایی (چراغ قرمز) را تشخیص داده و سیگنال آنالوگ تولید می کند که به رمزگشای ارسال می شود. رمزگشای آن سیگنال را تفسیر می کند ، بارکد را با استفاده از رقم تأیید اعتبار می کند و آن را به متن تبدیل می کند. این متن تبدیل شده توسط اسکنر به یک سیستم نرم افزاری رایانه ای تحویل داده می شود که دارای پایگاه داده سازنده ، هزینه و مقدار تمام محصولات فروخته شده است. این فیلم یک درس سریع در اسکنرهای بارکد است و تفاوت های اساسی بین Contact Scanner ، Laser Scanner و Imager را برجسته می کند. از آنجا که اسکنرهای بارکد متغیر هستند و قابلیت های متنوعی را شامل می شوند ، برخی از آنها به دلیل فاصله خواندن و ظرفیت کار بهتر برای برخی از صنایع مناسب هستند. در زیر به تعدادی از اسکنرهای بارکد موجود اشاره شده است که دارای اندکی بینش در مورد نحوه عملکرد هرکدام هستند. ریدر نوع قلم: از یک منبع نور و یک فوتودیود در نوک قلم تشکیل شده است. لیزر اسکنر: مشابه خواندن از نوع قلم کار می کند اما از پرتو لیزر استفاده می کند. Reader مبتنی بر دوربین: با خواندن بارکد با تکنیک های پردازش تصویر دوربین و نصب شده است. CCD Reader: دارای چندین حسگر نور برای اسکن بارکد است. Omni-Directional Barcode Scanner: در رمزگشایی بارکد های چاپ نشده ، مچاله شده و حتی پاره شده بر روی محصولات بسیار پیشرفته و بسیار کارآمد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکنرهای بارکد و نحوه خواندن آنها در بارکد ، اینفوگرافیک “اسکنرهای بارکد چگونه کار می کنند” را بررسی کنید. به طور فزاینده ای ، شرکت ها از تلفن های هوشمند خود به عنوان خواننده بارکد موقت استفاده می کنند – و گرچه این روش می تواند در برخی تنظیمات عالی عمل کند ، بسیاری از شرکت ها برای انجام کار به اسکنر بارکد مقاوم ، قابل اعتماد و اختصاصی نیاز دارند.

چگونه اسکنرها زندگی را آسان تر می کنند
شرکت های زیادی وجود دارند که روزانه از بارکد و اسکنر استفاده می کنند ، اما تعداد کمی از آنها استفاده از یکی از آنها مرگ یا زندگی است. همه چیز درباره کودکان کودکان در اورلاندو ، FL روزانه 100 کودک می بیند که خدمات بهداشتی و درمانی مانند واکسیناسیون را ارائه می دهند. اکنون هنگام استفاده از دارو ، بارکد ها توسط آژانس های فدرال مورد نیاز یا مجوز هستند ، اما دولت به سختی بر کیفیت بارکد یا اسکنرهای مورد استفاده نظارت می کند – به این معنی که درب به دلیل عدم کنتراست ، تعدیل و سایر عوامل ضعیف است.

طبق مطالعه موردی Wasp Barcode آنها ، “استفاده از فناوری بارکد در استفاده از دارو باعث کاهش 50٪ از زمان اسناد تجویز داروهای All About Kids شده است.” چطور؟ ساده: آنها دیگر نیازی به صرف دقیقه های گرانبها – جمع کردن ساعتها – ضبط و ضبط داده های تجویز دارو و تدوین الکترونیکی گزارشات برای ارائه و انطباق ندارند. اسکن سریع همه آنچه را که قبلاً پر کردن گزارش بوده استفاده می کند. اسکنر بارکد در بسیاری از سیستم های مدیریت موجودی و مدیریت دارایی با کیفیت در سراسر کشور از انبارهای TopGolf تا زیرزمین استادیوم دانشگاه ققنوس یافت می شود. اما به ندرت قابلیت اطمینان آنها نسبت به مطب های All About Kids بسیار مهم است و آنها روزانه آن را قبول می کنند.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?