چگونه می توان هد چاپی جوهر افشان را تمیز کرد

چگونه می توان سرهای چاپی جوهر افشان را تمیز کرد. سر چاپ جوهر افشان بسته شده می تواند یک تجربه ناامیدکننده و گران باشد. سر چاپ با جوهر خشک بسته می شود و جریان جوهر روی صفحه را متوقف می کند. این مشکل معمولاً زمانی ایجاد می شود که از چاپگر به طور مرتب استفاده نشود. برای تمیز کردن سر چاپ جوهر افشان مسدود شده ، این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1

برای تمیز کردن خود چاپگر از برنامه ابزار چاپگر استفاده کنید. این روند ممکن است نیاز به تکرار 5 تا 10 بار داشته باشد. غالباً این مشکل را برطرف می کند.

مرحله 2

اگر دستگاه خود تمیز کاری کار نکرد ، چاپگر را ترجیحاً یک شبه خاموش کنید. ممکن است جوهر قبل از موفقیت در کار خود تمیز کننده نرم شود. چاپگر را روشن کنید و ابزار تمیز کردن خودکار را چندین بار امتحان کنید.

مرحله 3

از دفترچه راهنما مالک که محل چاپ آن واقع شده است ، تعیین کنید. برای مثال چاپگرهای اپسون معمولاً در چاپگر قرار دارند. بسیاری از مارک های دیگر سر چاپ را در کارتریج قرار می دهند.

مرحله 4

کارتریج را بردارید. برای مدلهایی که سر چاپ در چاپگر قرار دارد ، هفت تا 10 قطره الکل ایزوپروپیل (مالیدن الکل) را در ناحیه ظرف جوهر فرو کنید. این حفره ای است که جوهر از کارتریج به داخل سر جریان می یابد. چند وسیله تمیزکننده خود را اجرا کنید. در صورت لزوم ، اجازه دهید چند ساعت یا یک شب بنشینید و ابزار خود تمیز کردن را تکرار کنید.

مرحله 5

اگر چاپگر در کارتریج باشد ، سر چاپ کارتریج را در آب گرم خیس کنید. اجازه دهید یک شبه خیس شود. ناحیه سر چاپ را با یک حوله کاغذی خشک کنید. ابزار تمیز کردن خود را تکرار کنید.

مرحله 6

در صورت خیس شدن آب داغ از چاپ ، سر چاپ کارتریج را در الکل ایزوپروپیل قرار دهید. سر چاپ را یک شبه در الکل پوشانده کنید. برای پاک کردن ناحیه سر چاپ از یک حوله کاغذ مرطوب استفاده کنید. با دقت خشک کنید. ابزار خود تمیز کننده را دوباره امتحان کنید.

مرحله 7

در صورتی که الکل خیس شده چاپ را در کارتریج باز نکرد ، یک کارتریج جدید خریداری کنید. این سرهای چاپی جدیدی را ایجاد می کند که مسدود نشوند. در صورت عدم الکلی از الکلی چاپ ، با تکنسین خدمات در تعمیر سرهای چاپی در چاپگر تماس بگیرید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?