چگونه جلوی چاپ را بگیریم

ممکن است متوجه شوید که وقتی می خواهید چاپگر خود را در وسط کار چاپ متوقف کنید ، به نظر می رسد شما را نادیده گرفته و چاپ را ادامه می دهد. حتی وقتی روی “چاپ” روی سند چاپ خود کلیک کرده اید ، گاهی اوقات این سند به هر حال چاپ را ادامه می دهد. این می تواند هم آزار دهنده باشد و هم هدر دادن کاغذ و جوهر. شما می توانید به جای اینکه اجازه چاپ آن را بدهید با قطع کردن چاپگر و سپس خارج کردن سند از صف چاپ ، یک چاپ در چاپ را متوقف کنید.

گام1
دکمه روشن / خاموش را فشار دهید یا پرینتر خود را روشن کنید تا به محض این که متوجه شدید که باید چاپگر را خاموش کنید ، آن را خاموش کنید. رایانه شما معمولاً از دست دادن ارتباط با چاپگر شما را تشخیص داده و با اخطار در نوار وظیفه خود به صورت بالون به شما هشدار می دهد.

گام2
برای باز کردن صف چاپگر در یک پنجره ، روی اعلان بالون کلیک کنید. اگر بادکنک نشان داده نشده است ، یا قبل از کلیک بر روی آن ناپدید می شود ، پنجره را به صورت دستی باز کنید. برای انجام این کار بر روی “شروع” کلیک کرده و “کنترل پنل” را از منوی شروع انتخاب کنید. بر روی نماد “چاپگر” یا “چاپگر و فاکس” کلیک کنید. روی نماد چاپگر خود دوبار کلیک کنید.

گام3
با کلیک بر روی آن ، کار چاپ را برای برجسته کردن انتخاب کنید. در بالای صفحه روی “اسناد” کلیک کرده و “لغو” را کلیک کنید. پس از انصراف کامل ، این سند از صف خارج می شود و می توانید چاپگر خود را دوباره روشن کنید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?