چاپگر Canon من چاپ نمی کند

Canon یک شرکت الکترونیک است که محصولات مختلفی از جمله پرینترهای رایانه ای را تولید می کند. این چاپگرها به طور معمول از طریق کابل USB استاندارد به رایانه شما متصل می شوند و هر سندی را که انتخاب می کنید چاپ می کنند. با این حال ، اگر چاپگر Canon در حال چاپ نیست ، باید تعیین کنید که چه عاملی باعث ایجاد مشکل شده است و هر مسئله ای را اصلاح کنید.

گام1
اتصال کابل در حال اجرا از چاپگر Canon به رایانه خود را بررسی کنید. اگر کابل داده USB کاملاً به کامپیوتر یا چاپگر وصل نشده باشد ، درخواست چاپ به چاپگر نمی رسد.

گام2
سینی کاغذ چاپگر Canon را پر کنید. اگر کاغذ وجود نداشته باشد (یا فقط چند برگ) چاپگر قادر به چاپ سند نیست. سینی چاپگر را پر کرده و دوباره سعی کنید تا سند را چاپ کنید.

گام3
سندی را که می خواهید چاپ کنید باز کنید و گزینه “چاپ” را انتخاب کنید. روی انتخاب چاپگر کلیک کنید و چاپگر Canon را انتخاب کنید. اگر چاپگر Canon به عنوان چاپگر برو انتخاب نشده باشد ، درخواست چاپگر را دریافت نمی کند.

گام4
درایورهای پرینتر Canon را نصب کنید. بدون درایور رایانه قادر به ارسال درخواست به چاپگر نیست. این درایورها روی CD نصب درایور که همراه با سخت افزار موجود است ، موجود هستند. سی دی را در رایانه وارد کنید و پیام های جادوگر نصب را دنبال کنید.

گام5
کارتریج های جوهر چاپگر Canon را تغییر دهید. اگر کارتریج از جوهر تمام شود ، چاپگر قادر به تولید سند نیست.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?