پرینتر HP روشن نخواهد شد

مشکلات چاپگر شامل مشکلات مربوط به برق است که خصوصاً اگر در تلاش برای چاپ اسناد مهم هستید ، می تواند دلهره آور باشد. فاکتورهای مختلفی وجود دارد که می تواند باعث روشن شدن چاپگر نشود ، از جمله مشکلات سخت افزاری. از طریق آزمایش و خطا می توانید تعیین کنید که چه چیزی باعث ایجاد برق در چاپگر HP شما می شود.

مرحله 1
کابل برق چاپگر را به برق وصل کنید. دکمه روشنگر چاپگر را فشار داده و منتظر بمانید تا نشانگر چراغ برق روشن شود یا چشمک بزند. اگر چراغ برق چشمک نمی زند ، دوباره دکمه را فشار دهید. توجه داشته باشید که برخی از پرینترهای HP قبل از روشن شدن مدتی طول خواهند کشید ، بنابراین باید ابتدا صبر کنید تا دستگاه اولیه شود. دکمه پاور را خیلی طولانی نگه ندارید – ممکن است روشن شود و سپس خاموش شود.

مرحله 2
منبع تغذیه چاپگر را از پریز برق جدا کنید (“منبع تغذیه” به سیم و ماژول برق اشاره دارد) و هرگونه خسارت قابل مشاهده را بررسی کنید. اگر کابل برق خراب شده است و چاپگر همچنان تحت ضمانت است ، ممکن است آن را جایگزین HP کنید. توجه داشته باشید که کابل برق به “ماژول پاور” (همان کابل که به نظر می رسد آداپتور لپ تاپ است) وصل شده است. ماژول برق را از پرینتر جدا کنید و سپس کابل برق را به پریز برق وصل کنید. اگر چراغ سبز در ماژول برق روشن نمی شود ، برای تعویض آن با HP تماس بگیرید.

مرحله 3
منبع تغذیه را مجدداً به پرینتر HP وصل کنید و سپس کابل برق را به پریز برق وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که کابل برق به درستی به ماژول برق وصل شده است. اگر چاپگر هنوز روشن نیست ، سعی کنید کابل برق را به پریز برق دیگری وصل کنید. اگر پرینتر در این زمان روشن شود ، مشکل در پریز برق است.

مرحله 4
اتصال USB را که در قسمت پشت چاپگر قرار دارد ، جدا کرده و سپس چاپگر را روشن کنید. اگر پرینتر بدون کابل USB روشن شود ، ممکن است باعث شود که پرینتر روشن نشود. در این صورت کابل USB را تعویض کنید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?