نحوه چاپ روی پلاستیک شفاف

چاپ روی پلاستیک شفاف را می توان روی هر چاپگر خانگی به جز پرینترهای لیزری انجام داد ، گرمای حاصل از جلوگیری از چسباندن مناسب ذرات جوهر به ورق. جوهر مخصوص لازم نیست و برای این منظور ورقهای چاپی پلاستیک بصورت تجاری در دسترس هستند. برخی از چاپگرها برای داشتن بهترین کیفیت به مارک ورق پلاستیکی خود نیاز دارند. قیمت ورق های پلاستیکی بسته به نوع مارک و مقاومت در برابر لکه بین 15 تا 60 دلار در هر 50 ورقه است. نام دیگر یک ورق پلاستیکی چاپ شده “شفافیت” است.

راه اندازی
مرحله 1

ورق های پلاستیکی شفاف ساخته شده برای چاپ در فروشگاه های عرضه لوازم اداری را پیدا کنید و بسته بندی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای چاپگرهای خانگی طراحی شده اند. اندازه چاپگر برای چاپگرهای استاندارد باید 8/1/2 اینچ با 11 اینچ باشد. ورق های چاپی پلاستیکی دارای یک ضعف خشن برای آنهاست که به چسباندن جوهر به سطح کمک می کند. چاپ روی طرف براق باعث می شود که جوهر به سمت بالا ، خشک شود و راحت تر لکه دار شود.

مرحله 2

ورق پلاستیکی شفاف را روی سینی چاپ با قسمت خشن ورق چاپ رو به پایین یا سمت راست آن در صورت چاپگر غیر خم شده قرار دهید. برخی از مارک های پلاستیکی دارای برگه سفید قابل جابجایی در امتداد بالای صفحه هستند. این به پرینتر کمک می کند تا روی ورق آن را بگیرد تا داخل آن بکشد و به چاپگرهای جدیدتر کمک می کند تا میزان کدورت سطح را قضاوت کنند. هنگام چاپ ، این برگه سفید را در دهانه چاپگر قرار دهید.

مرحله 3

تنظیمات چاپ و چاپگر خود را بررسی کنید. در برنامه رایانه ای که از آن چاپ می کنید ، بررسی کنید که صفحه روی 8 1/2 اینچ با 11 اینچ تنظیم شده باشد. بررسی کنید که چاپگر جوهر کافی داشته باشد ، زیرا حتی مقدار کمی از کمبود جوهر نیز می تواند یک چاپ شفاف را شستشو دهد.

مرحله 4

برگه های تست را چاپ کنید تا بررسی کنید رنگ ها و طرح ها مطابق دلخواه روی برگه نمایش داده می شوند. پس زمینه سفید روی یک کاغذ معمولی باعث افزایش رنگ می شود و جوهر روی پلاستیک شفاف به اندازه کاغذ نخواهد بود.

مرحله 5

ورق پلاستیکی شفاف چاپی نهایی خود را از سینی چاپ دور کنید و آن را روی یک سطح صاف ، کنار جوهر قرار دهید. جوهر 5 تا 15 دقیقه طول می کشد تا خشک شود و نباید لمس شود.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?