نحوه نصب مجدد درایورهای پرینتر

درایورهایی که چاپگرها را اجرا می کنند غالباً ناخوشایند هستند اگر می دانید چه کاری انجام دهید ، رفع مشکل دشوار نیست. با حذف و یا نصب مجدد درایورهای چاپگر خود ، می توانید به کار خود برگردید.

مرحله 1
بر روی “شروع” در سمت چپ پایین صفحه از روی میز کار کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که همه برنامه ها بسته است.

مرحله 2
بر روی “رایانه” راست کلیک کرده و از پنجره بازشو “خصوصیات” را انتخاب کنید. اگر از Windows XP استفاده می کنید ، به مرحله 3 ادامه دهید. کاربران Windows Vista ، به مرحله 4 بروید.

مرحله 3
کاربران XP ، بر روی زبانه “سخت افزار” در پنجره Properties کلیک کنید. در نزدیکی بالای پنجره بعدی باید یک دکمه را ببینید که می گوید “مدیر دستگاه”. روی آن کلیک کرده و به مرحله 5 ادامه دهید.

مرحله 4
کاربران ویستا ، بر روی “مدیر دستگاه” در سمت چپ بالای نوار کناری در پنجره اطلاعات سیستم کلیک کنید. به احتمال زیاد از طرف ویستا خواسته می شود که ادامه یا لغو کند. روی “ادامه” کلیک کنید

مرحله 5
چاپگرهای خود را از لیست بخش های سخت افزاری قابل ارتقا در پنجره دستگاه مدیریت قرار دهید. به طور کلی آنها تحت بخش سخت افزار سازگار با IEEE قرار می گیرند. اگر بخش IEEE گسترش نیافته است ، برای گسترش آن بر روی آن کلیک کنید. ممکن است بیش از یکی از این بخش ها وجود داشته باشد. شما باید هر یک را پیدا کنید. تصویر را در اینجا به عنوان مرجع مشاهده کنید. اگر مثلث زرد رنگ با یک تعجب در کنار آن قرار دارد که درایور چاپگر شما به نظر می رسد ، به مرحله 8. بروید. اگر چنین نیست ، با مرحله 6 ادامه دهید.

مرحله 6
بر روی هر یک از نمونه های درایور چاپگر خود راست کلیک کنید. “خصوصیات” را از فهرست گشودنی انتخاب کنید.

مرحله 7
برگه “Driver” را در بالای پنجره Properties انتخاب کنید. دکمه “حذف” را در پایین پنجره پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. هنگامی که از شما خواسته شد ، برای ادامه ، روی “ok” کلیک کنید. با این کار اطمینان حاصل می شود که درایور شما حذف نشده است. به پنجره Device Manager برگردید.

مرحله 8
بر روی نمونه چاپگر خود از پنجره دستگاه مدیریت راست کلیک راست کنید. اکنون باید مثلث زرد رنگ با یک علامت تعجب در کنار آن داشته باشد. “به روزرسانی درایور” را از فهرست گشودنی انتخاب کنید.

مرحله 9
“بله ، این بار فقط” را وقتی از جادوگر به روزرسانی سخت افزار درباره نحوه به روزرسانی درایور خواسته شده است ، انتخاب کنید. این کار به اتصال به اینترنت نیاز دارد. روی “بعدی” کلیک کنید “نصب نرم افزار به صورت خودکار” را انتخاب کرده و روی “بعدی” کلیک کنید. با این کار به طور خودکار اینترنت درایور فعلی پرینتر شما را جستجو می کند و آن را نصب می کند. اگر به درستی نصب شود ، مثلث زرد باید از بین برود و می توانید این مراحل را برای هر مورد دیگر لازم تکرار کنید. اگر به طور خودکار درایور شما را نصب نکرد ، به مرحله 10 ادامه دهید.

مرحله 10
چاپگر خود را با موتور جستجوی معمول خود بصورت آنلاین جستجو و مدل کنید. حتماً کلمه “راننده” را وارد کنید. سایتی را با بارگیری برای جدیدترین درایور چاپگر خود پیدا کنید. باید از وب سایت سازنده باشد ، اما می توانید از هر مکان معتبر بارگیری کنید. آن را در دسک تاپ خود ذخیره کنید و در صورت لزوم مراحل نصب حذف درایور مشکل را دنبال کنید.

مرحله 11
همه چیز را ببندید و روی نماد درایور روی دسک تاپ خود دو بار کلیک کنید. برای نصب ، می توانید به سادگی از طریق دهیدها “Enter” را بزنید. نیازی به تغییر پیش فرض نصب نیست. پس از اتمام نصب ، درایورهای جدید شما در حال نصب هستند.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?