نحوه حذف تاریخچه چاپگر

تاریخچه چاپگر فعالیت ثبت شده ای است که از طریق رایانه به چاپگر ارسال می شود. این فعالیت ممکن است شامل کارهای چاپی فعال ، اسناد چاپ شده قبلی و اسناد بالقوه پاک شده ، متوقف شده یا لغو شود. برخی از کاربران از نظارت بر این فعالیت و تاریخ تصمیم می گیرند ، زیرا ممکن است کارهای چاپی تکراری به چاپگر ارسال شود و برخی فعالیت ها ممکن است ناموفق باشد. از سابقه کنترل چاپگر با قابلیت مشاهده در ویندوز اکسپلورر ، می توان از کنترل پنل رایانه استفاده کرد. پس از دستیابی به ورود به سیستم فعالیت در Windows Explorer ، تاریخ چاپ را می توان حذف کرد.

مرحله 1
“کنترل پنل” رایانه را از طریق نماد منوی سیستم در نوار وظیفه باز کنید.

مرحله 2
در گزینه Control Panel روی پیوند “سخت افزار و صدا” کلیک کنید. پیوند “چاپگرها” را از زیر منوی سخت افزار و صدا انتخاب کنید.

مرحله 3
پیوند نماد چاپگر خود را در پنجره پاپ آپ که ظاهر می شود بیابید.

مرحله 4
برای برجسته کردن آن ، یک بار روی پیوند نماد چاپگر کلیک کنید ، و گزینه “See What çap” را از فهرست بالای پنجره انتخاب کنید. یک پنجره بازشو ظاهر می شود و تمام تاریخچه چاپگر را نشان می دهد.

مرحله 5
بر روی تاریخچه چاپگر و یا فعالیتی که می خواهید حذف کنید ، کلیک راست کنید. برگه های تاریخ چاپگر مستقیماً در زیر ستون “نام سند” قرار می گیرند.

مرحله 6
برای مشاهده و حذف موارد تاریخچه چاپگر و فعالیت ، عملکرد “لغو” یا “لغو همه اسناد” را از فهرست منوی کشویی انتخاب کنید. عملکرد لغو به شما امکان می دهد موارد انتخابی تاریخ چاپگر را حذف کنید. عملکرد لغو همه اسناد ، کلیه تاریخچه چاپگر را همزمان حذف می کند.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?