نحوه تنظیم مجدد کارتریج HP Inkjet

یکی از شکایاتی که در مورد چاپگرها می شنوید این است که تعویض چاپگر ارزان تر از خرید جوهر برای آن است. این معمولاً کاملاً درست نیست ، به جز چاپگرهای بسیار کم هزینه ، اما قطعاً جوهر یک هزینه عمده است. پر کردن کارتریج بسیار اقتصادی تر است و راهی برای حل مشکل کارتریج سه گانه پرینتر HP شناخته شده است. در اصل ، اگر شما از یک رنگ خاتمه دهید ، بعضی اوقات حتی نمی توانید سیاه را چاپ کنید تا اینکه کارتریج رنگ جایگزین شود. اما HP ، مانند سایر مارک ها ، اغلب پر کردن را نمی شناسد. تا زمانی که برای حل مجدد راه حل پیدا نکردید ، چاپگر شما همچنان کارتریج را خالی گزارش می کند.

چه خبر است
نرم افزار چاپگر شما واقعاً چقدر جوهر موجود در کارتریج شما را ردیابی نمی کند. اگر HP HP Deskjet 940c شما سطح جوهر کم را نشان می دهد ، به این دلیل نیست که یک سنسور دقیق وجود دارد که میزان چقدر مانده را کنترل کند. در عوض ، چاپگر از حافظه کمی برخوردار است که از هر شناسه ای منحصر به فرد برای هر کارتریج استفاده می کند. از نوع کارتریج می داند که چند صفحه قرار است دست به دست شود و تعداد صفحات از آن کارتریج را چاپ کند.

اگر کارتریج را با جوهر جدید پر کنید ، چاپگر شما به دلیل تعداد صفحات چاپ شده هنوز فکر می کند که خالی است. وظیفه شما این است که چاپگر خود آن کارتریج خاص را فراموش کنید. اگر این کار را انجام دهید ، پیشخوان صفحه کارتریج جوهر را مجدداً تنظیم می کنید.

روش کارتریج قدیمی
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که یک کیسه کارتریج استفاده شده را روی دست خود نگه می دارید و آنها را به صورت دوره ای به بازیافت می رسانید ، می توانید از این تکنیک به عنوان پاداش خود فکر کنید.

کارتریج های تازه پر شده خود را بیرون بیاورید و آنها را با یک جفت قدیمی تغییر دهید. صبر کنید تا چاپگر این کارتریج ها را تشخیص دهد ، و – بسته به مدل آن ، صفحه تراز کارتریج را چاپ کنید. کارتریج ها را جدا کرده و آنها را با دسته دوم کارتریج های قدیمی جایگزین کنید. پس از اتمام چرخه ، کارتریج های قدیمی خود را برداشته و آنها را با نمونه های تازه پر شده جایگزین کنید. چاپگر باید آنها را جدید ببیند ، زیرا بسیاری از مدل ها فقط حافظه کافی برای ذخیره دو مجموعه کارتریج نصب شده اخیر دارند.

روش بدون کارتریج
برخی از مدل ها قادرند تا پنج مجموعه شناسه کارتریج را در حافظه خود ردیابی کنند ، و این امکان را به تکنیک دیگری می دهد. در این حالت ، شما به راحتی کارتریج های خود را پاک می کنید ، چاپگر خود را خاموش کرده و حداقل حداقل 20 ثانیه دوباره آن را روشن می کنید.

این جایگزین اطلاعات کارتریج در یکی از آن خاطرات با یک خالی می شود. اکنون این فرایند را چهار بار دیگر تکرار کنید و حافظه چاپگر شما خالی باشد. هنگامی که کارتریج های پر مصرف خود را به چاپگر برمی گردانید ، باید تعداد صفحات را فراموش کرده و آنها را به عنوان جدید تشخیص می داد.

روش نوار
روش سوم با استفاده از نوار برای لعاب چاپگر هنگام تلاش برای شناسایی کارتریج. نوارهای کوچکی از نوار را روی مخاطبین خاص روی کارتریج چاپ قرار می دهید ، چاپگر را شروع می کنید ، سپس کارتریج را بیرون آورده و نوار را به مکان دوم منتقل می کنید. این تکنیک پیچیده تر است زیرا کارتریج های مختلف به شما نیاز دارند تا مخاطبین مختلف را بپوشانید ، و دنباله می تواند تغییر کند.

شرکتی که کارتریج های شما را دوباره پر می کند ممکن است این اطلاعات را در وب سایت خود داشته باشد یا آن را از طریق تلفن تهیه کند ، یا می توانید یک جستجوی اینترنتی برای یافتن دستورالعمل های خاص برای کارتریج خود انجام دهید. به خاطر داشته باشید که در صورت تمیز کردن کارتریج با استفاده از الکل ، لازم است که چسب های لاستیکی را از بین ببرید.

تنظیم مجدد کارتریج های جوهر HP با تراشه
به جای تکیه بر چاپگر برای ذخیره شمارش صفحات ، چاپگرهای HP مدل اواخر برای این کار دارای یک تراشه سمت راست روی کارتریج هستند. اینها کمی پیچیده تر هستند. بسته به سن نرم افزار چاپگر شما ، این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید درایور را نادیده بگیرید و به او بگویید که با آن جدید رفتار کنید. این تغییری است که این شرکت در پاسخ به فشار قانونی مشتریان ناراضی انجام داده است.

در غیر این صورت ، شما باید تراشه کارخانه ای را با یک پیچ گوشتی کوچک یا ابزار مشابه بیرون بیاورید و آن را با یک “تراشه تنظیم مجدد خودکار” یا “ARC” شخص ثالث جایگزین کنید. اینها با یا بدون نظارت سطح جوهر در دسترس هستند و به شما امکان می دهند از کارتریج های پر مصرف خود بدون سر و صدا استفاده کنید.

چند احتیاط
موانعی که HP در راه شما قرار می دهد ، کاملاً پول نقدی نیست. کارتریج های شخص ثالث همیشه با کیفیت HP مطابقت ندارند و می توانند نتایج ضعیفی ارائه دهند. پر کردن مجدد کارتریج های معتبر HP می تواند گزینه بهتری باشد ، اما آنها برای استفاده تک در نظر گرفته شده اند. معمولاً می توانید قبل از شروع خراب شدن ، چندین بار آن را مجدداً پر کنید ، اما ایده خوبی است که پس از چند پر کردن ، دوباره پر کردن آنها را جایگزین کنید و آنها را جایگزین کنید. به علاوه ، درایورهای چاپی HP برای جوهر HP بهینه شده اند. استفاده از جوهرهای پس زمینه ممکن است تغییرات رنگی عجیب و نامنظم را به وجود آورد.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?