نحوه تنظیم مجدد کارتریج های جوهر چاپگر

جوهر چاپگر با گذشت زمان می تواند گران باشد ، به خصوص که اکنون بسیاری از تولید کنندگان در هر کارتریج تراشه رایانه ای دارند که کارتریج را بعد از یک تاریخ مشخص یا هنگامی که کارتریج خالی است غیرفعال می کند. این که آیا شما کارتریج خود را دوباره پر می کنید ، یا فقط در تلاش هستید تا آن را از تاریخ انقضا استفاده کنید ، با تنظیم مجدد این تراشه کامپیوتر می توانید عمر جوهر شما را طولانی تر کرده و در هزینه شما نیز صرفه جویی می شود.

مرحله 1
برای چاپگر خود یک ریست تراشه بخرید. در بیشتر موارد ، این ریستورها برای کار با تعدادی نوع چاپگر از یک تولید کننده خاص ساخته می شوند. به عنوان مثال ، ریشه کن تراشه 6.95 دلاری از inksupply.com با بیشتر چاپگرهای رومیزی Epson کار می کند. در ستون سمت چپ بر روی نام سازنده چاپگر خود کلیک کنید و در صفحه زیر روی مدل چاپگر خود کلیک کنید.

مرحله 2
گیرنده تراشه را از تمام بسته بندی های آن خارج کنید. در صورت وجود برچسب را از مرکز جدا کنید.

مرحله 3
قسمت پایین یا عقب کارتریج جوهر خود را – هر کجا که مربع مس باشد – در تنظیم مجدد تراشه قرار دهید. این یا یک مربع دیگر یا یک سری از سنجاق های نازک خواهد بود. اگر این روش پین است ، در صورت وجود مقاومت ، کارتریج را به آرامی فشار دهید و اگر آن را به یک طرف دیگر وصل کنید ، آن را به سمت دیگر نچرخانید.

مرحله 4
کارتریج را به مدت یک دقیقه در ریستور نگه دارید. این اطلاعات را در مورد تراشه ، از جمله تاریخ انقضا و میزان جوهر کم بازنشانی می کند.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?