نحوه تنظیم مجدد چاپگرهای اپسون

چاپگرهای اپسون در تعداد کارهای چاپی که می توانند انجام دهند قبل از خاموش شدن برای نگهداری ، از پیش تعیین شده ای برخوردار هستند. پس از رسیدن به این حد ، یک چراغ هشدار چشمک می زند و پیامی مبنی بر اینکه چاپگر شما به نگهداری نیاز دارد ظاهر می شود. هنگامی که چاپگر شما به این تعداد کار رسید ، برای ادامه استفاده از چاپگر باید شمارنده داخلی را به صفر تنظیم کنید.

مرحله 1

برنامه SSC Service Utility را برای چاپگرهای Epson بارگیری کنید. این برنامه به صورت رایگان در تعدادی از وب سایت ها ارائه می شود. این برنامه به شما امکان می دهد تا پیشخوان را مجدداً تنظیم کنید (اساساً دوباره از صفر کار شروع شود)

مرحله 2

بر روی پرونده کلیک کرده و “Unzip” یا “Unpack” را انتخاب کنید تا پرونده باز شود. برای نصب نرم افزار بر روی “تنظیم فایل” دوبار کلیک کنید.

مرحله 3

دکمه “شروع” را از روی دسک تاپ خود انتخاب کنید. روی “برنامه های برنامه” کلیک کنید. “SSC Service Utility” را پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید تا برنامه باز شود. روی برگه تنظیمات کلیک کنید و چاپگر خود را از لیست چاپگرهای موجود انتخاب کنید. برنامه را کنار بگذارید. نماد این برنامه باید به عنوان یک نماد چاپگر کوچک در “نوار وظیفه” در دسک تاپ شما نشان داده شود.

مرحله 4

بر روی نماد برنامه در “نوار وظیفه” خود کلیک کنید. بر روی “گزینه پیشخوان” از لیست گزینه ها کلیک کنید. برای تنظیم مجدد چاپگر ، روی “تنظیم مجدد محافظت از پیشخوان” کلیک کنید. اگر به چاپ گذشته هشدارهای چاپگر که به تعمیر و نگهداری نیاز دارد ادامه دادید ، ممکن است قفل شده باشید. در این حالت ، به جای انتخاب “پیشخوان محافظت” ، “لیست اضافی” را از لیست گزینه های زیر آیکون برنامه انتخاب کنید. “بازنشانی نرم” را انتخاب کنید. این از قفل شدن خلاص می شود. برای تنظیم مجدد چاپگر ، “پیشخوان محافظت” و “تنظیم مجدد محافظت از پیشخوان” را انتخاب کنید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?