نحوه بررسی سطح جوهر چاپگر جوهر افشان Epson

نحوه بررسی سطح جوهر چاپگر جوهر افشان Epson. بررسی سطح جوهر در یک پرینتر جوهر افشان Epson بدون نیاز به خارج کردن کارتریج های جوهر انجام می شود. این روش بر روی چاپگرهای سیاه و سفید و همچنین جوهر افشان رنگی کار می کند. بررسی میزان جوهر می تواند به شما در برنامه ریزی در هنگام خرید کارتریج های جدید کمک کند.

مرحله 1

نرم افزار Epson StatusMonitor را نصب کنید. این برنامه در سی دی همراه چاپگر ارائه می شود. همچنین می توانید از وب سایت Epson بارگیری کنید.

مرحله 2

برنامه Epson StatusMonitor را در هر برنامه ای (مانند پردازش کلمه ، صفحه گسترده یا مرورگرهای وب) که به شما امکان چاپ دارد باز کنید. در نوار کنترل برنامه بر روی برگه “File” کلیک کنید.

مرحله 3

چاپ و یا تنظیم صفحه را از فهرست “پرونده” انتخاب کنید. کادر گفتگو باز خواهد شد. در آن کادر ، روی نماد “StatusMonitor” کلیک کنید ، که کادر گفتگوی “Epson StatusMonitor” باز خواهد شد. همچنین ، می توانید از جعبه گفتگوی “ابزار” روی نماد “ابزار” و سپس دکمه “Epson StatusMonitor” کلیک کنید.

مرحله 4

هنگامی که کادر گفتگوی “Epson StatusMonitor” میزان جوهر نسبی را برای هر کارتریج در چاپگر نشان می دهد ، روی دکمه “بروزرسانی” کلیک کنید تا نمایشگر نمایش به روز شود (اگر فکر نمی کنید این سطوح دقیق باشند).

مرحله 5

به جعبه گفتگوی “چاپ” برگردید تا راهی را کنترل کنید که ابزار StatusMonitor مانیتور چاپگر و جوهر شما را کنترل کند. دوباره بر روی دکمه “ابزار” کلیک کنید.

مرحله 6

بر روی دکمه “پیکربندی” در کادر گفتگوی “برنامه” کلیک کنید. کادر گفتگوی باز “پیکربندی” به شما امکان می دهد تنظیماتی مانند هشدارهای سطح جوهر و نظارت بر سطح جوهر را قبل از هر چاپ تنظیم کنید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?