حافظه چاپگر چیست؟

چاپگرها حافظه اختصاصی خود را دارند و می توانید برای جلوگیری از بروز مشکلات و چاپ فایلهای بزرگتر ، حافظه چاپگر بیشتری نصب کنید. این حافظه عامل مهمی در جلوگیری از خطا و چاپ صحیح اسناد است.

تعریف حافظه
حافظه چاپگر حافظه (RAM) است که در چاپگر ساخته شده است. حافظه چاپگر جدا از حافظه کامپیوتر است. همه چاپگرها با مقدار مشخصی از حافظه چاپگر نصب شده اند ، اما بیشتر آنها برای انجام کارهای چاپی بیشتر یا بزرگتر قابل ارتقا هستند.

کارکرد
حافظه چاپگر برای ذخیره و پردازش کارهای چاپی از آنجا که از طریق رایانه به چاپگر ارسال می شود ، استفاده می شود. پس از چاپ ، این کار از حافظه پاک می شود تا جایی برای کارهای چاپ بیشتر فراهم شود.

اهمیت
حافظه چاپگر مستقیماً با دو ویژگی چاپ مرتبط است: سرعت و کیفیت چاپ. حافظه بیشتر به شما امکان می دهد سریعتر چاپ کنید و از گرافیک های با کیفیت و بزرگتر چاپ کنید.

افزودن حافظه
چاپگرها از ماژول های حافظه تک خطی (SIMM) برای حافظه استفاده می کنند. اندازه استاندارد SIMM شامل 2 مگابایت ، 4 مگابایت و 16 مگابایت است. برخی از چاپگرها SIMM های شخص ثالث را می پذیرند ، در حالی که برخی دیگر فقط سیم کارتهای اختصاصی را می پذیرند.

برای تعیین نوع حافظه مورد نیاز خود به مستندات چاپگر خود مراجعه کنید.

دیسکهای سخت
برخی از چاپگرها همچنین برای ذخیره کارهای چاپی از هارد دیسک استفاده می کنند. در حالی که چاپ از یک هارد دیسک کندتر از چاپ از RAM است ، می توانید بدون اضافه بار حافظه چاپگر ، بسیاری از کارها را روی هارد دیسک ذخیره کنید.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?