تفاوت بین کارتریج های Inkjet معمولی و XL کانن

وقتی به دنبال جوهر هستید ، معمولاً بیشترین میزان جوهر را برای پول خود می خواهید. بسیاری از چاپگرها از جمله مدل های کانن دارای کارتریج های جوهر معمولی هستند که حدود 200 صفحه چاپ می کنند و کارتریج های جوهر XL که میزان چاپ را دو برابر می کند. آنها را با هم مقایسه می کنیم ، کیفیت چاپ یکسانی دارند ، اما قیمت های مختلف و خروجی صفحه.

مقایسه کلی
بزرگترین تفاوت شما متوجه قیمت خواهید شد. بسته به چاپگری که دارید ، برای جوهر معمولی Canon می توانید از آوریل 2011 تا 7 دلار و 25 دلار در هر نقطه بپردازید. و برای جوهر XL Canon ، شما به دنبال 10 تا 50 دلار هستید. در اکثر موارد ، کارتریج جوهر XL قادر به چاپ حداقل دو برابر صفحات یک کارتریج معمولی است. شما می توانید حداکثر عملکرد صفحه را روی بسته و یا در جزوات جوهر که اکثر فروشگاه ها در جلوی جوهر وجود دارند ، بیابید.

منظم
کارتریج جوهر معمولی Canon شماره جوهر و سایر اطلاعات مهم ، یعنی رنگ و حداکثر عملکرد صفحه را درج می کند. برای بیشتر چاپگرهای کانن ، بسته به شماره مدل ، معمولاً حدود 150 تا 200 صفحه است.

XL
کارتریج جوهر Canon XL دو برابر جوهر خواهد داشت و می تواند ارزانتر از خرید دو بسته معمولی باشد. با نگاهی به بسته بندی کارتریج متوجه می شوید که XL معمولاً برای اکثر چاپگرهای توپ 300 تا 420 صفحه چاپ می کند.

اقدامات احتیاطی
مهم است که اطمینان حاصل کنید که چاپگر شما می تواند هم نسخه های معمولی و XL کارتریج های جوهر افشان را کنترل کند. اگر به دلایلی با XL کار نکند و شما یکی را در چاپگر قرار دهید ، اغلب کارتریج را بهم می زند و بقیه جوهر هدر می روند. در برخی موارد ، حتی می تواند به چاپگر شما آسیب برساند.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?