بهترین چاپگر لیزری برای استفاده در منزل و مشاغل کوچک کدام است؟

هیچ دو چاپگر لیزری یکسان نیستند. این یک واقعیت شناخته شده است که برخی از آنها نسبت به سایرین قدرت بیشتری دارند در حالی که برخی برای اداره حجم های کوچکتر ساخته شده اند. به ذکر سوال بدیهی نیست ، آیا باید یک چاپگر لیزری تک رنگ یا رنگی تهیه کنید؟ بنابراین چگونه نیازهای چاپی مناسب خود را انتخاب می کنید؟ در اینجا لیست پیشنهادی چاپگرهای لیزری ارائه شده است. ما لیست را بر اساس استفاده و بودجه تجزیه می کنیم. از میان مدلهای پرینتر لیزری مقرون به صرفه می توانید برای چاپ منزل کم حجم ، چاپگرهای لیزری کوچک ، و پرینترهای لیزری با وزن زیاد مناسب برای مشاغل متوسط استفاده کنید. ما همچنین بر اساس بازخورد مشتری و لیست مدل های جدیدتر چاپگر لیزری ، لیست را به روز کرده ایم.

پرینترهای لیزری بودجه کم
چاپگر لیزری Brother® HL-L2300D
پرینتر لیزری Samsung® Xpress® M2020W
چاپگر لیزری Canon imageClass LBP6030w
چاپگرهای لیزری کسب و کار کوچک
پرینتر HP® LaserJet® P2055dn
پرینتر HP® LaserJet® P1102
چاپگرهای لیزری با شبکه های سنگین
پرینتر لیزری HP LaserJet 2015n
پرینتر لیزری Xerox® Phaser® 6510
چگونه ما این لیست را پیدا کردیم؟ وقتی این لیست را با هم جمع کردیم عوامل زیادی در نظر گرفته شد. اگر می خواهید بدانید که به جای صرف خاموش کردن چاپگرها از لیست (که باهوش تر است – IMHO) بهترین فروشگاه را تهیه کنید ، ما اکیداً پیشنهاد می کنیم ابتدا خود را با رایج ترین ویژگی ها و اصطلاحات چاپگر لیزری آشنا کنید. دانستن این اصطلاحات به شما کمک می کند تا توانایی ها ، نقاط قوت و ضعف هر واحد چاپگر و نحوه متفاوت بودن هر یک از آنها را درک کنید. هنگامی که با اصطلاحات بیشتر آشنا هستید ، بر اساس عادت چاپی متداول به برخی از توصیه ها خواهیم پرداخت ، بنابراین می توانید تصمیم گیری خود را شروع کنید که کدام دستگاه برای خانه یا تجارت شما بهترین است. شروع کنیم!

اساسی ترین ویژگی های چاپگر لیزری که باید در نظر بگیرید عبارتند از:
چرخه وظیفه ماهانه
چاپگرها برای حمل بار کاری خاص طراحی شده اند. هنگامی که حجم چاپ مورد انتظار خود را با ظرفیت ماهانه چاپگر مطابقت می دهید ، احتمال خرابی و تعمیرات غیر منتظره را کاهش می دهید. فراتر از انتظارات فنی یک چاپگر به طور مرتب می تواند منجر به خرابی های مکرر و طول عمر کوتاه تر برای واحد شما شود. بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد هر چیز دیگری ، باید تعیین کنید که ماهانه چقدر چاپ می کنید.

برای کمک به مصرف کنندگان در انتخاب مدل مناسب ، تولید کنندگان چرخه وظیفه ماهانه را به عنوان بخشی از مشخصات فنی خود درج می کنند. این متریک با کاربرد آسان به شما امکان می دهد نیازهای خود را مستقیماً با واحدی که برای تحمل بار کاری شما طراحی شده است ، جبران کنید و به شما کمک می کند از خرید بیشتر پرینتر از آنچه واقعاً نیاز دارید جلوگیری کنید.

سرعت (PPM)
سرعت چاپ ، همچنین به عنوان PPM یا صفحات در دقیقه شناخته می شود ، می تواند به طور گسترده ای بین مدل های مختلف چاپگر لیزری متفاوت باشد. بیشتر مدل های مناسب برای بودجه با سرعتی بین 25 تا 50 صفحه در دقیقه چاپ می شوند که برای بیشتر اهداف تجاری بیش از حد مناسب است. مدلهای سطح بالا می توانند 100 صفحه در دقیقه یا بیشتر تولید کنند. برای مثال ، Brother® HL-S7000DN آن سرعت را چاپ می کند ، که در حدود 500 کلمه در ثانیه است. این بدان معناست که مطابق با تکنیک Radar® می توانید در مدت زمان 20 دقیقه کل کتاب مقدس ، تست های قدیمی و جدید را تولید کنید. هر کسی به این سطح از خروجی احتیاج ندارد و ممکن است این نوع سرعت گران شود. نگاهی گذرا به عادات چاپی به شما کمک می کند تا سرعت چاپ را چقدر سریع ارزیابی کنید و همچنین برای بدست آوردن آن سرعت چقدر باید هزینه کنید.

هزینه در هر صفحه
هزینه برای هر صفحه معیار مهمی است که باید هنگام خرید یک چاپگر لیزری کارآمد در نظر بگیرید زیرا این امر تعیین می کند که در دراز مدت چه مقدار از کارتریج های تونر هزینه خواهید کرد. آنچه شما می خواهید یک چاپگر لیزری مقرون به صرفه با هزینه کم در هر صفحه است. کارتریج های تونر با برچسب قیمت و بازده صفحه متفاوت است. (عملکرد صفحه چند صفحه است که می توانید انتظار چاپ آن را با یک کارتریج داشته باشید.) برای تعیین هزینه چاپگر در هر صفحه ، عملکرد صفحه چاپگر را با هزینه کارتریج جوهر تقسیم می کنید.

به عنوان مثال ، قیمت یک کارتریج تونر سیاه Canon® 137 از 85.69 دلار * شروع می شود و عملکرد صفحه آن 2،400 صفحه است. پس از تقسیم سریع ، هزینه آن 3.5 سنت در هر صفحه است. محاسبه هزینه هر صفحه برای کارتریج رنگ کمی پیچیده تر است. ابتدا با استفاده از همان فرمول ذکر شده قبلی ، هزینه هر صفحه را برای هر کارتریج جداگانه محاسبه می کنید. (توجه داشته باشید که بیشتر کارتریج های فیروزه ای ، قرمز و زرد دارای عملکرد صفحه یکسان هستند.) سپس هزینه هر صفحه از هر چهار کارتریج (سیاه ، سیان ، مژگان و زرد) را اضافه کنید. ما به عنوان نمونه به کارتریج های HP 508X خواهیم پرداخت. هزینه هر صفحه برای کارتریج سیاه با کارایی بالا 1.77 سنت در هر صفحه و هر کارتریج رنگی اختصاصی 3.23 سنت در هر صفحه است. اگر هر چهار کارتریج تونر را اضافه کنیم ، به 11.46 می رسیم که این هزینه در هر صفحه برای چاپ های رنگی در این مورد است.

کارتریج تونر سازگار با Aftermarket
اگر می خواهید در زمینه صرفه جویی در هزینه در چاپ ، جدی بگیرید ، ممکن است بخواهید از تعویض کارتریج تونر سازگار استفاده کنید. قرعه کشی اصلی کارتریجهای تونر سازگار ، هزینه کمتری در هر صفحه است. اگر می خواستید یک جایگزین سازگار برای تونر Canon 137 را از LD® با قیمت 19.99 دلار خریداری کنید ، هزینه شما فقط 0.83 سنت در هر صفحه خواهد بود. در مقایسه با یک تونر اصلی Canon 137 با CPP 3.5 سنت در هر صفحه ، این پس انداز کلانی است!

اندازه پذیرفته شده رسانه / اندازه کاغذ
چاپگرهای لیزری معمولاً برای تنظیمات دفتر خریداری می شوند و بیشتر آنها می توانند کاغذهایی با اندازه قانونی داشته باشند. ممکن است برخی از مدلهای جمع و جور به خصوص مدلهایی که برای مصارف خانگی طراحی شده اند ، نباشند ، بنابراین اگر چاپ اندازه قانونی ضروری است ، مشخصات نمونه کاغذ را قبل از خرید بررسی کنید. اگر در اندازه های بزرگتر از قانونی چاپ کنید ، برای انجام کار ممکن است به یک چاپگر ویژه احتیاج داشته باشید.

ویژگی های دیگر
چاپ خودکار دوتایی
جوانب مثبت چاپ فرایندی است که بوسیله آن چاپگرها چاپ دو طرفه یا “دوبلکس” چاپ می کنند و این چیزی است که باید در نظر داشته باشید. چاپ دو طرفه باعث می شود اسناد شما حرفه ای به نظر برسند و به صرفه جویی در هزینه روی کاغذ دستگاه کپی کمک می کند. امروزه اکثر چاپگرهای سطح بالای لیزری که نمک خود را چاپ می کنند ، به طور خودکار چاپ شما را کپی می کنند ، فقط گزینه “چاپ روی هر دو طرف” را در تنظیمات چاپ خود انتخاب کنید و خوب خواهید بود!

دست زدن به کاغذ
افراد مهم در PC World® استفاده از کاغذ را به عنوان یکی از مهمترین ویژگی هایی که هنگام خرید یک چاپگر لیزری باید خریداری کنید ، فهرست می کنند. دست زدن به کاغذ نرمی ، کارایی و سازگاری را که چاپگر شما از آن جدا می کند ، کاغذ را از سینی بارگیری حرکت می دهد و چاپ نهایی شما را تحویل می گیرد. به عبارت دیگر ، عملکرد داخلی واحد چاپگر را شرح می دهد. جابجایی بهتر کاغذ به معنای کمتر مربا کاغذ و تعمیرات کمتری است.

تک رنگ یا رنگ
به طور سنتی ، اکثر چاپگرهای لیزری فقط به رنگ سیاه و سفید چاپ می شوند. آنها همیشه برای متن تمیز و واضح بهترین بوده اند ، اما ماهیت مکانیسم چاپ آنها برای تصاویر با کیفیت عکس طراحی نشده است. امروزه بسیاری از مدل ها شامل چاپ تک رنگ هستند که برای اضافه کردن رنگ به نمودارها ، جداول و سایر عناصر طراحی مناسب است. اگر بسیاری از ارائه هایی را ارائه می دهید که رنگ در آن ظاهر می شود ، مدلی را انتخاب کنید که دارای رنگ باشد.

وای فای
اتصال بی سیم یک مزیت باورنکردنی برای شبکه سازی چاپگرها در بین دستگاه های مختلف یا کارمندان است. در حالی که بسیاری از چاپگرهای لیزری جدیدتر از قابلیت های WiFi و بلوتوث داخلی بهره می برند ، تعدادی وجود دارد که هنوز به اتصالات سیمی اترنت یا USB متکی هستند. دلیل؟ سرعت. WiFi بسیار متنوع است و به دستگاههای مختلف امکان ارتباط با هر مکان را می دهد ، اما به سرعتی که واحد شما می تواند چاپ کند ، کاهش می یابد. برای بسیاری از دفاتر ، به ویژه در مناطقی که رایانه ها در آن حرکت نمی کنند ، سرعت چاپ از تطبیق پذیری مهمتر است.

اندازه چاپگر
اگر در یک دفتر کار کوچک کار می کنید و برای خانه یا خوابگاه خود یک چاپگر خریداری می کنید ، فضای اهمیت دارد. همیشه اندازه گیری های ذکر شده توسط سازنده را بررسی کنید تا ایده ای در مورد بزرگ بودن واحد داشته باشید. برخی از پرینترهای لیزری به گونه ای فشرده تر از سایرین طراحی شده اند و نوآوری های اخیر چاپگر در فن آوری منجر به چاپگرهای LED شده است که حتی از چاپگرهای لیزری استاندارد نیز کوچکتر است. قبل از خرید خود به مقدار اتاق خود توجه داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که مطابق اندازه گیری های سازنده آن است.

کیفیت عکس
در گذشته نه چندان دور ، تفاوت بین چاپگرهای جوهر افشان و پرینترهای لیزری نقشهای آنها را ساده و واضح جلوه می داد. جوهر افشان برای تولید تصاویر ارزان تر و بسیار عالی بودند ، ایده آل برای مصارف خانگی و خلاقانه ، در حالی که چاپگرهای لیزری متن سریع و قابل اعتماد را چاپ می کردند ، یک ضرورت برای استفاده روزانه در دفتر. در حال حاضر ، شکاف بین این دو تا حد زیادی بسته شده است ، به خصوص هنگامی که از کیفیت تصویر لیزر استفاده می شود. اگر به دنبال چاپگر لیزری خود به دنبال عکس های با کیفیت هستید ، چندین مدل وجود دارد که کار بسیار مناسبی را انجام می دهند.

قدرت های دیگر
هنگامی که فراتر از ابتدایی ترین مدل های پرینتر حرکت می کنید ، شروع به دریافت سایر ویژگی های اضافی می کنید که برای آسانتر کردن زندگی شما در دفتر طراحی شده است. برخی از پرینترهای لیزری با دستگاه های کپی اسکنر داخلی موجود است ، که مناسب برای تیم های کوچک است. برخی دیگر از ویژگیهای نمابر و رابطهای LED مناسب برای کمک به شما در صف صف چاپ برخوردار هستند. هنگام مشاهده ویژگی ها ، همیشه قدم بردارید و ضرورت آن را در متن نیازهای چاپی خود ارزیابی کنید.

ضمانتنامه
امروزه تقریباً هر چاپگری با ضمانت همراه است ، اما همه ضمانت ها به طور برابر ایجاد نمی شوند. برخی از ضمانت ها قطعات و تعویض آن را پوشش می دهد. دیگران شامل خدمات حرفه ای در محل هستند. و طبیعتاً برخی از ضمانت نامه ها نسبت به سایرین طولانی تر است. قبل از خرید بزرگ به شرایط ضمانت خود نگاهی بیندازید ، این امر به جلوگیری از سردرد در جاده کمک می کند.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?