از کجا کارتریج های پرینتر را دوباره پر کنید

کسانی که صاحب یا اداره دفاتر خانه یا مشاغل کوچک هستند ، همه را خوب می فهمند که با گذشت زمان ، حتی کوچکترین نیازها می توانند به یک هزینه مهم تبدیل شوند. کارتریج جوهر چاپگر مطمئناً یکی از این موارد ضروری است. با قیمت متوسط 25.00 دلار برای کارتریج رنگ سیاه و حداکثر 45.00 دلار برای کارتریج های سه رنگ ، حفظ حتی 3 تا 5 چاپگر در یک دفتر کوچک می تواند بسیار پر هزینه باشد. درست ده سال پیش ، تولید کنندگان از این امر اعتراف نکردند که بسیاری از چاپگرهای معروف حاوی کارتریج هایی هستند که در واقع می توانند به صورت دستی دوباره پر شوند. خوشبختانه ، اکنون که راز وجود دارد ، چند گزینه صرفه جویی در هزینه وجود دارد که باید انتخاب کنید.

مرحله 1
یک بسته پر کردن جوهر خریداری کنید و روش تزریق تا حدودی کثیف را انجام دهید. قیمت کیت های پر رنگ رنگ مشکی به طور متوسط ​​در حدود 10.00 دلار و قیمت کیت های سه رنگ به طور متوسط ​​تا 15.00 دلار است. در حالی که ممکن است قیمت ها در هر فروشگاه متفاوت باشد ، کیت های پر کردن مجدد در فروشگاه هایی مانند Walgreens ، Walmart ، Target ، Big Lot ها و بیشتر فروشگاه های بزرگ عرضه لوازم اداری موجود است. برای تهیه و مدل چاپگر خود ، حتماً ژاکت بسته را بررسی کنید. همه کارتریجهای جوهر چاپگر با استفاده از جوهر نسبتاً کم کیفیت که به عنوان بخشی از این بسته ها عرضه می شود ، نمی توانند دوباره پر شوند.

مرحله 2
بیش از 3000 Walgreens داروخانه ها در سراسر کشور خدمات پر کردن کارتریج جوهر 1 ساعته را بر روی پیشخوان عکس ارائه می دهند. برای پر کردن مجدد رنگ مشکی با قیمت 10.00 دلار بسیار مناسب و 15.00 دلار برای سه رنگ است. علاوه بر این ، سرویس Walgreens شامل تمیز کردن کامل کارتریج و همچنین تست چاپ بعد از پر کردن مجدد برای اطمینان از همه چیز در نظم است. در حال حاضر ، Walgreens فقط پرینترهای زیر را برای چاپگرهای زیر تهیه می کند: Dell ، HP ، Lemark ، Okidata ، Primera ، Sharp و Xerox.

مرحله 3
هر دو Office Max و Staples در گذشته قطره های پر کردن جوهر و خدمات “در حالی که منتظر هستید” ارائه کرده اند ، اما هر مکان متفاوت است و خدمات تبلیغ نمی شوند. برای علاقه مندان به پر کردن مجدد در این فروشگاه ها ، بهتر است ابتدا با خدمات به مشتریان تماس بگیرید. بسیاری از فروشگاه ها قطره بازیافتی را برای کارتریج های مورد استفاده با یک کوپن 3.00 دلار + به سمت کارتریج جدید ارائه شده برای ژست محیطی “سبز” ارائه می دهند.

مرحله 4
تمام فروشگاه های Staples برنامه ای را چه به صورت آفلاین و چه آفلاین با نام InkDrop ارائه می دهند. InkDrop در واقع یک برنامه بازیافت است که کارتریج های جوهر جدیدی را به مشتریانی ارسال می کند که با استفاده از پاکت های پیش پرداخت شده با آخرین خرید جوهر جدید ، در خالی های خود نامه ارسال می کنند. ایده این است که با ارسال نامه های خالی به موقع ، چاپگر مشتری هرگز خشک نمی شود. به جز از بین بردن سفر به Staples محلی ، قیمت کارتریج های ارسال شده از طریق InkDrop همان است که در فروشگاه است.

نظرتون رو بنویسید:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CART

Registration

Forgotten Password?